Przetargi.pl
Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15

Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 267 68 39 , fax. 24 267 68 81
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 267 68 39, fax. 24 267 68 81
    REGON: 61094622200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Zapewnieniu dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15. Obiekt będący przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest na terenie Bazy Drogowej nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15 na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki numer 75/5 oraz 74/1 o łącznej powierzchni 1,56 ha. Na terenie ogrodzonej nieruchomości znajduje się budynek administracyjno-biurowy, ogrodzony parking dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu płockiego, plac manewrowy wraz z zabudowaniami gospodarczymi (wiaty, garaże). Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do ogrzewanego pomieszczenia socjalnego z możliwością korzystania z energii elektrycznej, sanitariatów, bieżącej wody zdatnej do picia. Pomieszczenie przeznaczone na potrzeby prowadzenia ochrony posiada zainstalowany system telewizji dozorowej obejmującej swym zasięgiem teren całej Bazy. Ochrona osób i mienia realizowana będzie w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej całego obiektu b) stałego dozoru sygnałów z instalacji telewizji dozorowej. Godziny pracy obowiązujące w Bazie nr 2 w Bodzanowie: a) w sezonie letnim, to jest od 18 kwietnia do 17 października, od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 - 15:00 b) poza sezonem letnim, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, dopuszczalna jest praca całodobowa (również w dni ustawowo wolne od pracy) Zadania dla pracowników ochrony: a) dokonywanie okresowej kontroli terenu wewnątrz obiektu, b) nadzór nad przestrzeganiem zasad dotyczących porządku, c) interweniowanie w ramach prawem dozwolonych środków w stosunku do zaobserwowanych osób popełniających czyn zabroniony, d) kontrola wjazdu i wyjazdu pojazdów, e) przyjmowanie pojazdów na parking i ich wydawanie oraz obliczanie opłat za postój zgodnie z procedurami i na podstawie Uchwały nr 105/2011 Zarządu Powiatu w Płocku z dnia 26 lipca 2011 roku w sprawie zasad i trybu funkcjonowania parkingu strzeżonego przeznaczonego do przechowywania pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym, Uchwały nr 64/VI/2011 Rady Powiatu w Płocku z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów oraz Zarządzenia nr 4/2012 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku z dnia 13 kwietnia 2012 roku w sprawie regulaminu funkcjonowania parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Płockiego zlokalizowanego na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku - Baza Drogowa nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15 wraz z ewentualnymi zmianami, które mogą być wprowadzone w czasie obowiązywania umowy, f) Przekazywanie informacji faksem o obliczonej opłacie za przyjęcie i postój na parkingu do Zarządu Dróg i Starostwa Powiatowego w Płocku, g) utrzymanie porządku w uzgodnionym zakresie, h) wykonywanie zdjęć, aparatem stanowiącym własność Wykonawcy, przyjętych pojazdów i przekazywanie ich raz w miesiącu w formie elektronicznej Zamawiającemu, i) ochrona obiektu przed włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem wodą, przedostaniem się na teren obiektu osób nieupoważnionych oraz innych zdarzeń mających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w obiekcie, j) kontrolowanie ruchu osobowego, w tym zwracania szczególnej uwagi na osoby wchodzące i opuszczające teren ze sprzętem stanowiącym własność Zamawiającego w godzinach i po godzinach pracy, a w przypadkach podejrzenia przestępstwa podejmowanie odpowiednich działań mających na celu zabezpieczenie mienia, bądź ograniczenie jego strat, k) natychmiastowe sygnalizowanie Zamawiającemu ewentualnej groźby napadu, podłożenia bomby, pożaru, wypadku itp. zdarzeń, l) powiadamianie Zamawiającego oraz właściwych organów (Policja, Straż Pożarna, itp.) w przypadku zaistnienia niebezpieczeństwa, m) wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Kierownika Bazy lub osoby przez niego upoważnionej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach