Przetargi.pl
Zapewnienie dowozu i opieki asystenckiej dzieci wymagających specjalnego wsparcia (niepełnosprawnych) w szkołach na terenie Gminy Józefów w roku szkolnym 2022/2023

Gmina Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, Kościuszki 37
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
    Kościuszki 37
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    REGON: 950369103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie dowozu i opieki asystenckiej dzieci wymagających specjalnego wsparcia (niepełnosprawnych) w szkołach na terenie Gminy Józefów w roku szkolnym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania związane z dowozem dzieci do szkół (dzieci wymagających specjalnego wsparcia – niepełnosprawnych) mają być zapewnione w oparciu o spełnienie kryteriów technicznych (przewoźnik + pojazdy) oraz przez oddelegowanie przez przewoźnika osoby, która będzie pełniła funkcję asystenta osoby niepełnosprawnej związane dowozem dzieci do szkół (4 godziny przy dowozach 2h rano i 2h po południu). Wymiar 2 osoby: ½ etatu w Szkole Podstawowej w Józefowie i ½ etatu w Szkole Podstawowej w Majdanie Nepryskim. Dowóz dzieci do i ze szkoły, odbywać się będzie na trasie nr 1: Józefów – Szopowe, Górniki 22 km dziennie, oraz trasie nr 2: Majdan Nepryski - Długi Kąt , Hamernia 18 km dziennie.5.7. II część zamówienia - Zapewnienie opieki asystenckiej dzieci wymagających specjalnego wsparcia (niepełnosprawnych) na terenie szkół Gminy Józefów w roku szkolnym 2022/2023.5.7.1. Zatrudnienia asystenta osoby niepełnosprawnej na czas pomiędzy przewozami dla szkoły podstawowej w Józefowie oraz dla szkoły podstawowej w Majdanie Nepryskim (dwa x ½ etatu);5.7.2. Oddelegowania asystenta osoby niepełnosprawnej do świadczenia pracy ww. szkołach.5.7.3. Zadania asystenta osoby niepełnosprawnej w godzinach zajęć w szkole: na stołówce szkolnej i świetlicy szkolnej. Zakres pomocy wynikać będzie z Indywidualnego Planu Edukacyjno-Terapeutycznego dla poszczególnych dzieci.5.7.4. Zadanie będzie realizowane w ramach: Opieki nad dziećmi przebywającymi w stołówce sprawują nauczyciele dyżurni, asystent zapewnia się dodatkowe wsparcie pracowników obsługi (pomocy nauczycieli) tym dzieciom, które tego wymagają. Zakres i rodzaj pomocy jest zawarty odpowiednio w IPET lub protokole konsultacji szkolnych.5.7.5. (4 godziny przy wsparciu nauczycieli dyżurnych na stołówce szkolnej i świetlicy szkolnej). Zamawiający wymaga zatrudnienia asystenta i oddelegowania go do świadczenia pracy w wymiarze 2 osoby: ½ etatu w Szkole Podstawowej w Józefowie i ½ etatu w Szkole Podstawowej w Majdanie Nepryskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej:1, Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz usług ( co najmniej jedna usługa polegająca na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 9 miesięcy o wartości minimum 30 000,00 złotych brutto, lub 2 usług, z których każda realizowana na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 9 miesięcy - w tym samym czasie, przy czym wartość każdej usługi za okres 9 miesięcy powinna wynosić co najmniej 15 000 złotych brutto,): Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - dla I części zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi doświadczenie lub odpowiednie wyksztalcenie dla zatrudnionego personelu, Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż osoby zatrudnione na stanowisku asystenta mają doświadczenie pracy z dziećmi lub młodzieżą przez okres min. 12 miesięcy lub posiadają wykształcenie pedagogiczne- dla II części zamówienia.2. decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych3. dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, zatrudnionych przez wykonawcę który będzie realizował zamówienie. Zamawiający wymaga aby procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie jest mniejszy niż 30%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach