Przetargi.pl
Zapewnienie dostępu do internetu dla projektu pn.: Internet w Gminie Buczek oknem na świat

Gmina Buczek ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, ul. Główna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6774495 , fax. 043 6774786
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Buczek
    ul. Główna 20 20
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 043 6774495, fax. 043 6774786
    REGON: 00053258200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buczek.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie dostępu do internetu dla projektu pn.: Internet w Gminie Buczek oknem na świat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa montażu urządzeń dostępowych i uruchomienia łącza internetowego u 140 Beneficjentów Ostatecznych zamieszkałych na terenie Gminy Buczek, 8 jednostek podległych po jednym stanowisku komputerowym, 3 stanowiska w Gminnym Ośrodku Kultury w Buczku i 1 stanowisko w Gminnej Bibliotece w Buczku 2. Usługa dostępu do internetu dla 140 Beneficjentów Ostatecznych zamieszkałych na terenie Gminy Buczek, 8 jednostek podległych po jednym stanowisku komputerowym, 3 stanowiska w Gminnym Ośrodku Kultury w Buczku i 1 stanowisko w Gminnej Bibliotece w Buczku przez okres 36 miesięcy. Etap 1 1. Montaż fizyczny wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.). 2. Dostarczenie pełnego zestawu urządzeń wymaganych do skonfigurowania połączenia internetowego (z wyłączeniem karty sieciowej) wystarczających do podłączenia do Internetu w przypadku 140 lokalizacji u indywidualnych odbiorców oraz niezbędnych urządzeń typu router, switch w przypadku jednostek podległych wraz z okablowaniem do podłączenia po jednym stanowisku komputerowym z dostępem do internetu. 3. Zainstalowane urządzenia muszą umożliwiać minimalne parametry dla połączenia: szybkość transmisji do komputera klienta 1536 kb/s (1,5Mb/s), szybkość transmisji od komputera klienta 512 kb/s (0,5Mb/s). 4. Zainstalowane urządzenia muszą umożliwiać podłączenie stanowisk za pośrednictwem standardowego złącza Ethernet typu RJ-45. 5. Zainstalowane urządzenia muszą posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty i homologacje dopuszczające do używania na terenie Polski. 6. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Etap 2 Wykonawca będzie świadczył usługę dostępu do internetu przez okres 36 miesięcy. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek graniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. 2. W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce na terenie Gminy Buczek. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. Pierwsze 10 takich przenosin wliczonych jest w cenę zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić usługę dostępu do internetu w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia awarii. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia w ramach realizacji umowy następujących usług: przyjmowanie zgłoszeń awarii na wskazany przez Wykonawcę telefon w dni robocze w godzinach 9-17 przez osobę lub osoby wyznaczone przez Wykonawcę i podane do wiadomości Beneficjentom Ostatecznym oraz Zamawiającemu lub przez formularz na stronie www i pocztą elektroniczną na adres e-maila: O każdym zgłoszeniu awarii i załatwieniu zgłoszenia Wykonawca poinformuje Zamawiającego pocztą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający ustala kwotę wadium na 1 000,00 zł (jeden tysiąc zł) którą należy wnieść do dnia 08.04.2015 r. do godz.14.00 Wadium może być wnoszone w: 1.1 pieniądzu, terminem wniesienia wadium w pieniądzu jest termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a rachunek Zamawiającego w terminie upływu składania ofert nie będzie uznany, tzn. pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie Oddział w Buczku nr konta : 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, w terminie wniesienia wadium należy dołączyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia zgłoszonej awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buczek.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach