Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę Vulcan - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN poprzez: Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Sigma w roku 2018 w Urzędzie Miasta Częstochowy Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych w roku 2018 Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2018 w Urzędzie Miasta Częstochowy Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2018 Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w roku 2018 lub dostarczenie rozwiązania równoważnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego do druku "OFERTA" należy załączyć specyfikacje oferowanego oprogramowania jako potwierdzenie, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2 niniejszej specyfikacji, stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 3. Wypełnione oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 5.3. i 5.4. specyfikacji, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ust. 2 Prawa zamówień publicznych, będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024-07.2025
Dodano: 2024-06-18 - Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.
Dodano: 2024-05-31 - Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
Dodano: 2024-05-13 - Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica
Dodano: 2024-04-03 - Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica
Dodano: 2024-02-09 - Świadczenie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego na prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład zintegrowanego pakietu RATUSZ w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-08 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem OTAGO
Dodano: 2024-01-04 - "Objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego Infomedica, AMMS w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie"
Dodano: 2023-12-07 - Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania „RATUSZ” – zintegrowanego systemu zarządzania Miastem.
Dodano: 2023-11-14