Przetargi.pl
Zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w Izbie Wytrzeźwień. 2. Prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień. 3. Udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w Izbie Wytrzeźwień. 4. Stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w Izbie Wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w Izbie Wytrzeźwień. 5. Kierowanie do zakładu opieki zdrowotnej pacjentów Izby Wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności. 6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów Izby Wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu. 7. Wydawanie zaleceń odnośnie stosowania pasów bezpieczeństwa obezwładniających w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi Izby Wytrzeźwień wykonanie tych czynności. 8. Przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z Izby Wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami. 9. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej. 10. Sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużycia leków oraz innych istotnych okoliczności. 11. Wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych Izbie Wytrzeźwień. 12. Określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów Izby Wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z Zamawiającym. 13. Przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego 2004 roku w sprawie trybu doprowadzania, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych lub wskazanych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2004 nr 20 poz. 192 ze zm.). 14. Utylizacja zużytych strzykawek jednorazowych, opatrunków oraz innych odpadów medycznych, które wymagają zgodnie z ustawą odrębnej umowy. Zwrot kosztów utylizacji nastąpi na podstawie refaktury wystawionej na MZUK Gliwice. 15. Wykonawca zostanie obciążony kosztami działalności wykonawcy nie związanymi z Izbą Wytrzeźwień. 16. Wykonywanie, w zależności od zaistniałej sytuacji oraz klienta, wstępnego (kwalifikującego) badania osób nietrzeźwych doprowadzonych do wytrzeźwienia w policyjnym pomieszczeniu dla osób zatrzymanych. 17. Przekazywanie medykamentów, sprzętu oraz wyposażenia gabinetu lekarskiego: - odbiór medykamentów, sprzętu oraz wyposażenia gabinetu lekarskiego po zakończeniu umowy lub jej zakończeniu, bez względu na przyczynę tego rozwiązania, zostanie dokonany komisyjnie przez osoby wyznaczone przez każdą ze stron, - w przypadku wygaśnięcia umowy lub jej rozwiązania wykonawca zobowiązuje się oddać gabinet lekarski z całym wyposażeniem w stanie niepogorszonym, wliczając w to normalne zużycie, - oddanie gabinetu lekarskiego, jego wyposażenia w stanie pogorszonym upoważnia Zamawiającego do wykonywania napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach