Przetargi.pl
Zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 029 7437605
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 029 7437605
    REGON: 00030872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymagane realizowanie ochrony poprzez całodobowy dyżur na jednym posterunku. 2. Zamawiający powierza obowiązek całodobowej ochrony mienia w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, stratami spowodowanymi aktami wandalizmu, chuligaństwa, pożarem i skutkami warunków atmosferycznych następujące obiekty: ? Budynek główny Zakładu ze Szpitalem, Przychodnią Przyszpitalną i Ratownictwem Medycznym, SOR-em, ? Budynek Przychodni Rejonowej nr 1 i Poradni Specjalistycznych, ? Budynek Administracyjny ? Budynek Administracyjny z garażami, pomieszczeniem stolarni, agregatem prądotwórczym i dyżurką ochrony, ? Budynek Prosektorium z magazynem Apteki i Tlenownią, ? Zbiornik Ciekłego Tlenu Medycznego, ? Stacja Trafo, ? Pozostałe budowle znajdujące się na posesji przy ul. KEN nr 1 (w tym Poradnia Leczenia Uzależnień, Sklepy, Studnie, Zbiornik Przeciwpożarowy) ? Samochody Transportu Sanitarnego i samochody administracyjno- dostawcze. 3. Do zadań pracowników ochrony należy: ? ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, skutkami warunków atmosferycznych i pożarem, ? zapobieganie i przeciwdziałanie wszelkim przejawom i aktom wandalizmu, chuligaństwa oraz zakłócania porządku publicznego, ? niezwłoczne powiadamianie o istotnych wydarzeniach Dyrektora SPZZOZ lub Starszego Lekarza ZOZ-u, a w sytuacjach szczególnych jak napad, włamanie , pożar, także. Policję , Straż Pożarną, itp. 4. Dodatkowe obowiązki pracowników ochrony: ? zabezpieczenie przed dostaniem się na teren obiektu ochranianego osób nieupoważnionych, ? Prowadzenie dokumentacji pełnionej służby, wydawanie i odbiór kluczy do pomieszczeń zgodnie z Zarządzeniem Dyrekcji w tym zakresie. ? Obsługa szlabanu wjazdowego i informowanie zainteresowanych o usytuowaniu poszczególnych komórek, ? Przeciwdziałanie nie kontrolowanemu ruchowi pojazdów na terenie Szpitala, ? Odśnieżanie wjazdów i dróg dojazdowych karetek do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Izby Przyjęć i siedziby Ratownictwa Medycznego oraz przejść w czasie dużych opadów śniegu, a także posypywanie piaskiem i solą w czasie gołoledzi zabezpieczając bezpieczny wjazd karetek Pogotowia Ratunkowego i dojścia w godzinach popołudniowych, nocnych i w dni wolne od pracy. ? Wykonywanie innych czynności na polecenie Dyrektora lub Kier. Administracji. 5. Patrol interwencyjny: a) Dyżurujący w SPZZOZ pracownicy ochrony, muszą mieć możliwość wezwania, drogą radiotelefoniczną, patrolu interwencyjnego, który zabezpieczy ochronę SPZZOZ w wyjątkowych sytuacjach. Wymagany czas przyjazdu patrolu: do trzech minut od chwili wezwania. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od ryzyka związanego z prowadzoną działalnością: a) dla aktualnie prowadzonej działalności suma gwarancyjna określona w umowie ubezpieczeniowej musi wynosić minimum 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Powyższe musi być udokumentowane kopią polisy dołączoną do oferty. b) dla realizacji niniejszego zamówienia suma gwarancyjna określona w umowie ubezpieczeniowej musi wynosić minimum 300 000 zł. (słownie trzysta tysięcy zł.). Powyższe musi być udokumentowane odpowiednim oświadczeniem dołączonym do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ? dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; ? zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. b) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. ? Wymagane jest aby Wykonawca, w ostatnich 3 latach, przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy, realizował całodobową ochronę co najmniej jednego publicznego zakładu opieki zdrowotnej lub podobnego obiektu porównywalnego z przedmiotem zamówienia. Ochrona musi być realizowana przez całodobowy dyżur na co najmniej jednym posterunku. Wykonawca sporządzi wykaz obiektów chronionych podając nazwę i adres, okres realizacji i ilość posterunków całodobowych w chronionym obiekcie. Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające należytą staranność. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sz[ital-wyszkow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach