Przetargi.pl
Zapewnienie biletów lotniczych wraz z polisami ubezpieczeniowymi oraz usług dodatkowych.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70
    00175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie biletów lotniczych wraz z polisami ubezpieczeniowymi oraz usług dodatkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie podróży służbowych pracowników,tj. zapewnienie (w szczególności wyszukanie połączeń, rezerwacja, zakup i dostarczenie), biletów lotniczych, wraz z polisami ubezpieczeniowymi, oraz usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego przebiegu zagranicznych podróży służbowych. 2. Bilety lotnicze obejmować będą bilety lotnicze na przeloty międzynarodowe i krajowe, w klasie ekonomicznej, o ile Zamawiający nie wskaże inaczej. Zamawiający przewiduje, że planowana szacunkowa liczba biletów wyniesie ok 200 sztuk na przeloty międzynarodowe i ok. 4 sztuki na przeloty krajowe. 3. Ubezpieczenie obejmować będzie ubezpieczenie od ryzyk wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności ubezpieczenie bagażu, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie kosztów leczenia w trakcie podróży służbowej pracownika Zamawiającego, na kwotę wskazaną przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że planowana szacunkowa liczba polis wyniesie ok. 300 sztuk. 4.Usługi dodatkowe obejmować będą zapewnienie dla uczestników danej podróży zagranicznej: •miejsc noclegowych w hotelu, w szczególności wyszukanie, rezerwację / wykup miejsc noclegowych w hotelu i dostarczenie vouchera, •transportu innego niż lotniczy (kolejowy, samochodowy) do kraju docelowego oraz transportu lokalnego na terytorium kraju docelowego, w szczególności wyszukanie połączeń, rezerwację / wykup i dostarczenie biletów bądź wynajem środka transportu. 5.Ponadto zamówienie przewiduje pokrycie przez Zamawiającego innych uzasadnionych i uzgodnionych z Zamawiającym kosztów niezbędnych do prawidłowego przebiegu podróży. 6.Zamawiający wymaga zapewnienia dostępności świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia od poniedziałku do piątku, w godzinach minimum od 9.00 do 16.00. 7.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt 5), w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Ww. osoba powinna być zatrudniona w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. 8.Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach