Przetargi.pl
Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla uczestników kursu Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym, w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla uczestników kursu Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym, w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zapewnienie wyżywienia i noclegów dla uczestników podczas trwania kursu Działania ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym, realizowanego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w według następującego harmonogramu: 15-16.09.2012 r. 29-30.09.2012 r. 6-7.10.2012 r. 13-14.10.2012 r. 3/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom kursu wyżywienia w Zakopanem, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 120 śniadań, 120 II śniadań, 120 obiadów i 60 kolacji, w terminach realizacji kursu, o których mowa w pkt. 3.2 SIWZ. Uczestnicy kursu przyjeżdżają w godz. 08:30 na śniadanie, a wyjeżdżają w godz. 16:30 po obiedzie w dniu następnym. Wyżywienie: a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty lub biały, dżem lub miód, mleko, płatki śniadaniowe, przetwory jogurtowe, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna; b. II śniadanie - bułka z wędliną lub serem żółtym, pomidor, drożdżówka, woda mineralna 1,0 l/os. c. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot, woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33l/os) lub soki owocowe (0,33l/os) d. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, dżem lub miód, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os), dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, 4/. Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja łącznie 60 noclegów dla grupy 15 osób w terminach realizacji kursu, zgodnie z harmonogramem opisanym w pkt. 3.2. Każdy uczestnik skorzysta z 4 noclegów. Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym nie dalej niż 1,5 km od centrum Zakopanego, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 1, 2 lub 3 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody, Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko/łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie Standard typowy obiektom trzygwiazdkowym. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników kursu po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach