Przetargi.pl
Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły spożywcze (nabiał)

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Chrobrego 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4162011 , fax. 077 4162287
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Chrobrego 29 29
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4162011, fax. 077 4162287
    REGON: 00032019900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły spożywcze (nabiał)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Twaróg chudy. PN-A-86300:1991/Az3:2001 Ilość: 5 900,00 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości: Twaróg chudy świeży, o wadze 200 - 250g pakowany w folię vacum. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Termin przydatności min. 14 dni 2. Kefir naturalny. PN-A-86041:1986, PN-A-86061:2002 Ilość: 500,00 kg Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości: Kefir naturalny w opakowaniach jednorazowych o wadze 180 - 200g. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. 3.Ser topiony. PN-A-86233:1996/Az16:1996 Ilość: 700,00 kg Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości: Serek topiony z zawartością tłuszczu do 40%, o wadze 100g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Termin przydatności min. 2 m-ce 4.Serek do chleba (śmietankowy/ziołowy) Ilość: 500,00 kg Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości: Serek twarogowy z zawartością tłuszczu do 20%, o wadze 100g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Termin przydatności min. 2 tygodnie 5.Śmietana ukwaszona 12%. PN-A-86050:2002/Az1:2006 Ilość: 2 200,00 kg Preferencje zamawiajacego w zakresie jakości: Śmietana ukwaszona 12%, w opakowaniach jednorazowych 200-400g Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (*): nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania (*) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych, (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późniejszymi zmianami) UWAGI: a) Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie w wymogami sanitarnymi określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 06.171.1225) b) Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. c) Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach muszą być świeże lub posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko. d) Podana ilość ww artykułów ma charakter szacunkowy i nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, zależnie od potrzeb zamawiającego. Wyżej wymienione ilości zamawianych artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania zamówienia w ilościach mniejszych niż maksymalne. e) Odbiór jakościowy, gwaracja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiajacy niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partie towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. f) Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00. Dostawy pieczywa odbywać się będą codziennie w godzinach od 8.00 do 12.00. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155421000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach