Przetargi.pl
ZAOPATRZENIE DZIAŁU FARMACJI

Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, ul. Słowackiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 7529450, 7529456 , fax. 0-89 7529451
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
    ul. Słowackiego 3 3
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 7529450, 7529456, fax. 0-89 7529451
    REGON: 00133846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozreszel.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAOPATRZENIE DZIAŁU FARMACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków farmaceutycznych dla działu farmacji na zamówienie Zamawiającego w ilościach i asortymencie wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy, w okresie jej trwania, systematycznie na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub faxem, w terminach: - 24 godzin od momentu złożenia zamówienia - pakiet Nr 2, 3, 5, 6, 7, - 72 godzin od momentu złożenia zamówienia - pakiet Nr 1, 4, 8, 9, 10, 11, 12, 13. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań jednostkowych wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ z odpowiednim przeliczeniem. W przypadku przeliczania opakowań Wykonawca zobowiązany jest zaokrąglić liczbę opakowań do pełnej jedności zaokrąglając w górę. 4. Podane w załączniku Nr 1 parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. a) PAKIET NR 1: PŁYNY INFUZYJNE W BUTELKACH POLIETYLENOWYCH Z PODWÓJNYM PORTEM b) PAKIET NR 2: INJEKCJE DOŻYLNE I DOMIĘŚNIOWE c) PAKIET NR 3: LEKI NARKOTYCZNE RÓŻNE d) PAKIET NR 4 : HEPARYNY DROBNOCZĄSTECZKOWE e) PAKIET NR 5 : TABLETKI I ODŻYWKI f) PAKIET NR 6: LEKI RÓŻNE g) PAKIET NR 7: INSULINY h) PAKIET NR 8: PASKI TESTOWE DO GLUKOMETRÓW i) PAKIET NR 9: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU j) PAKIET NR 10: RĘKAWICE k) PAKIET NR 11: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, ANTYSEPTYCZNE I PRODUKTY LECZNICZE DO LECZENIA RAN ZAKAŻONYCH l) PAKIET NR 12: OPATRUNKI I INNE WYROBY MEDYCZNE m) PAKIET NR 13: POZOSTAŁE WYROBY MEDYCZNE 6. Asortyment musi spełniać wymogi ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) lub ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.), oraz wymogi prawne dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na rynku unijnym w tym w szczególności na terytorium Polski. 7. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas dostawy do Zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu działu farmacji w godz. 7.00-12.00 w poniedziałki, środy i czwartki. 8. Oferta powinna zawierać nazwy handlowe oferowanych preparatów, wytwórcę, oraz nr katalogowy w przypadku jego posiadania a także dokładną ilość w oferowanym opakowaniu handlowym. 9. Podane w załączniku Nr 1 parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. 10. Dostarczane leki winny posiadać termin przydatności przynajmniej 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku leków posiadających 12 miesięczny termin ważności nadany przez producenta - 6 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 11. W cenie oferty muszą być uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena ofertowa netto Wykonawcy jest ostateczna i nie będzie zmieniana podczas wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem warunków zapisanych w umowie. 12. Podane ilości w załączniku nr 1 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 13. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji podyktowane brakiem zapotrzebowań. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy, co do jego jakości. Wykonawca w formularzu ofertowym określi termin obowiązywania gwarancji jakościowej dostarczanych produktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach