Przetargi.pl
ZAOPATRZENIE DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-230 Witaszyce, Zakrzew 52
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7401434, 7401461 , fax. 062 7401301
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie
    Zakrzew 52
    63-230 Witaszyce, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7401434, 7401461, fax. 062 7401301
    REGON: 00029456200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAOPATRZENIE DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 Przedmiotem przetargu jest zaopatrzenie Domu w : - mleko i nabiał (załącznik nr 2 do specyfikacji) - mięso wieprzowe, drobiowe i ich wyroby (załącznik nr 3 do specyfikacji) - warzywa i owoce (załącznik nr 4 do specyfikacji) - ryby (załącznik nr 5 do specyfikacji) - pozostałe artykuły spożywcze (załącznik nr 6 do specyfikacji), - chleb i inne wyroby piekarnicze (załącznik nr 7 do specyfikacji). 1.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże oferta musi zawierać pełen wykaz towarów conajmniej jednej z ww grup produktów. 1.4 Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 1.5 Dostarczanie zamówionego towaru następuje na koszt Wykonawcy jego własnym przystosowanym do tego celu transportem, zgodnie ze złożonym zamówieniem: - codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt dla poz. z załącznika nr 2 i 7, - 2 razy tygodniowo dla poz. z załącznika 3, 4 - 1 raz w tygodniu dla poz. z załącznika 5, - 2 razy w miesiącu dla poz. z załącznika nr 6 1.6 Przedmiotem zamówienia są produkty posiadające wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu środkami żywności. Oferent zobowiązany jest dostarczyć takie dokumenty na żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 3.1 Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa o zamówieniach Publicznych 3.2 Spełnia art. 22 ust. 1 Prawa o zamówieniach publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oferent dołączy do oferty następujące dokumenty oraz informacje w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem : 4.1 Aktualny dokument ( wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzony przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ). 4.2 Oświadczenie - załącznik nr 1 do formularza oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski (zakładka BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach