Przetargi.pl
Zaopatrywanie Zakładu Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jastrowiu w olej napędowy do pojazdów i maszyn w okresie 2020r i 2021r

Zakład Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-915 Jastrowie, Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672662809 , fax. 672662809
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych Sp. z o. o.
    Wojska Polskiego 29
    64-915 Jastrowie, woj. wielkopolskie
    tel. 672662809, fax. 672662809
    REGON: 57034701500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeciuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiebiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaopatrywanie Zakładu Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jastrowiu w olej napędowy do pojazdów i maszyn w okresie 2020r i 2021r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie ( tankowanie ) w olej napędowy pojazdów i maszyn Zakładu Energetyki Cieplnej i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jastrowiu w ilości ok. 52.000 l rocznie. Zamawiane ilości oleju napędowego mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania pojazdów i maszyn Zakładu na paliwo. Paliwo musi odpowiadać aktualnie obowiązującym wymaganiom jakościowym określonym w :  ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 427 z późn. zm. ),  rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2015 poz. 1680 ),  Polskiej Normie PN-EN 590+A1:2017-06). W okresie zimowym wykonawca będzie stosował olej napędowy o parametrach – zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 poz. 1680.). 2. Warunki realizacji zamówienia. 1) Na tankowany olej napędowy wykonawca musi posiadać aktualne świadectwo jakości potwierdzające spełnianie obowiązujących norm i wymagań Zamawiającego, które udostępni na każde żądanie. 2) Wykonawca wyrazi zgodę na tankowanie paliwa do kanistrów ( podstawowe tankowanie do zbiorników pojazdu lub maszyny ). 3) Stacja paliw musi spełniać wymogi zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1853). 4) W przypadku zatankowania oleju napędowego złej jakości, w wyniku czego nastąpi awaria lub zniszczenie silnika pojazdu lub maszyny – wykonawca pokryje Zamawiającemu poniesione szkody. 3. Warunki tankowania. 1) Tankowanie pojazdów czy maszyn może być realizowane wyłącznie na terenie miasta Jastrowia. Nie dopuszcza się tankowania z cysterny. 2) Tankowanie paliwa będzie realizowane na podstawie Elektronicznej Karty Paliwowej wydanej dla każdej jednostki sprzętowej ( pojazdu i maszyny ) – dalej Karta. 3) Tankowanie będzie odbywało się sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4) Wykonawca wyda Karty Paliwowe bez pobierania jakichkolwiek opłat, kaucji czy prowizji. 5) Tankowanie będzie się odbywało na stacji paliwowej do zbiorników pojazdów czy maszyn. 6) Wykonawca zapewni możliwość stałej kontroli tankowania na każdą Kartę w okresie rozliczeniowym i w tym celu wykonawca zapewni dostęp do Portalu internetowego z możliwością : a) dostępu do danych każdej transakcji, b) wgląd w raporty wydania paliwa, c) zastrzegania zagubionej Karty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r. poz. 755) lub równoważne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ oraz koncesji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3) Koncesja uprawniająca obrót paliwami płynnymi. 4) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 6) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby dla wykonawcy. 7) Wypełniony załącznik Nr 4 - wzór oświadczenia dotyczący RODO. 8) Wypełniony załącznik Nr 7 – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby dla wykonawcy. 9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach