Sąd Rejonowy w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Świrskiego 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 644-77-02 , fax. 0-25 632-23-27
- Data zamieszczenia: 2012-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siedlcach
ul. Świrskiego 17 17
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 0-25 644-77-02, fax. 0-25 632-23-27
REGON: 00032494900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
(Zam.Publ.6/2012) Konwój wartości pieniężnych na rzecz Sądu Rejonowego w Siedlcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi konwojowania, ochrony i przewozu pracownika Zamawiającego wraz z pobranymi przez niego wartościami pieniężnymi (inkaso gotówka) z do siedziby banku (w tym banku pocztowego) znajdujących się na terenie miasta Siedlce. Konwojowanie wartości pieniężnych a także ochrona pracownika Zamawiającego będzie realizowana od momentu opuszczenia przez tego pracownika punktu kasowego - kasa Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. B-pa Świrskiego 17 (I piętro) - do momentu przekroczenia drzwi wejściowych punktu zdania Oddział Banku Pekao S.A. w Siedlcach przy ul. Wojskowej 24, Oddział Banku PKO B.P. w Siedlcach przy ul. Świrskiego 45 oraz Bank Pocztowy w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 2* *konwój dodatkowy - realizowany będzie przez Wykonawcę w przypadku dodatkowych potrzeb Zamawiającego - szacowana ilość konwoju w tygodniu: od 1 do 5. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia realizowana będzie we wszystkie dni robocze w okresie obowiązywania umowy, od poniedziałku do piątku o godzinie ustalonej z Zamawiającym w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności podjęcia konwoju doraźnego, o którym Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie - średnio 5 razy w miesiącu. Transport wartości pieniężnych będzie chroniony przez co najmniej jednego konwojenta posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, niekaranego. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tj. Dz. U. Nr 166, poz. 1128). Przewidywana ilość konwojów w okresie 1 miesiąca: 25 - 30. Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu: a)imienny wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, wraz z podaniem informacji na temat posiadanych kwalifikacji, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego (określonymi szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ). b)kserokopię uzyskanych licencji pracownika ochrony poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c)aktualne zaświadczenie o niekaralności osób które świadczyć będą usługi konwojowania wartości pieniężnych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed rozpoczęciem usługi. Szczegółowy określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Instytutu Żywności i Żywienia przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Centralnego Ośrodka Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie całodobowej ochrony obiektów i terenu Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - znak ZZT/04/2016
Dodano: 2016-07-27 - Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ul. gen. A. Gorbatowa 15
Dodano: 2016-07-27 - Usługa ochrony osób i mienia
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie przy ul. Powstańców Śląskich 70.
Dodano: 2016-07-14 - Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu stanowiącego własność m.st. Warszawy przy ul. Przyczółkowej 27 A w Warszawie
Dodano: 2016-07-14 - Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy al. Wojska Polskiego 25
Dodano: 2016-07-12 - OCHRONA FIZYCZNA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
Dodano: 2016-06-30 - Świadczenie usług ochrony fizycznej w obiektach Sądu Okręgowego Warszawa - Praga w Warszawie - nr postępowania ZP/GOSP/3/16/PN.
Dodano: 2016-06-29