Przetargi.pl
ZAMÓWIENIE ZSCKR/8/2020 : „Remont pomieszczeń w obiektach dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej”

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-316 Wysowa-Zdrój, Hańczowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 532 004 , fax. 1 835 320 004
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej
    Hańczowa 80
    38-316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 183 532 004, fax. 1 835 320 004
    REGON: 95377000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-hanczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMÓWIENIE ZSCKR/8/2020 : „Remont pomieszczeń w obiektach dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru ,zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - Zakres rzeczowy-wyliczenie (zał. nr 1 do SIWZ); 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - formularz ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ); 4. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 3 do SIWZ); 5. Podpisany przez osoby uprawnione - projekt umowy (zał. nr 4 do SIWZ). 6. Dołączone referencje z przynajmniej jednego wykonanego podobnego zadania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach