Przetargi.pl
ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2017 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę „ Dostarczanie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej”

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38316 Wysowa-Zdrój, Hańczowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 532 004 , fax. 1 835 320 004
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej
    Hańczowa 80
    38316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 183 532 004, fax. 1 835 320 004
    REGON: 9537700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMÓWIENIE ZSCKR/1/2017 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę „ Dostarczanie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pellet drzewny: 1. Sukcesywna dostawa środkami własnymi Wykonawcy pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości 140 ton, zgodnie z wymaganiami normy DIN PLUS z trociny mieszanej z drewna liściastego i iglastego ( Załącznik nr 1 do siwz). Nie dopuszcza się dostaw pelletu z zawartością trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp. Pellet zawierający dodatek trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp. nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego i pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. 2. Dowóz bezpośrednio do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy, samochodem z HDS. 3. Wymagania dotyczące jakości pelletu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 4. Minimalna jednorazowa ilość powyżej 10 ton jednorazowo w BIG-BAG o ciężarze 1000 kg (1 tona) 5. Prognozowana wielkość zamówienia do dnia 31.12.2017 roku: 140 ton lub do wyczerpania wyżej wymienionej ilości. 6. Czas realizacji zamówienia do 5 dni od złożenia dyspozycji. 7. Dostawy mogą być realizowane w godzinach pracy szkoły od godziny 7:30 - 15:30 8. Płatność realizowana przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury za zamówioną jednorazowo pelletów. 9. Produkt musi posiadać świadectwo jakości producenta dołączane do każdej dostawy. 11. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania, przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03416000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach