Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48717769643 , fax. +48717769141
- Data zamieszczenia: 2019-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48717769643, fax. +48717769141
REGON: 93195038200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umwd.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie wspólne na dostawę materiałów biurowych dla 20 jednostek Województwa Dolnośląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla 20 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz wojewódzkich osób prawnych i spółek Województwa Dolnośląskiego z podziałem na 20 zadań. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umownych (dalej również IPU) oraz stanowiącym załącznik do IPU Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej również OPZ). IPU wraz z OPZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. IPU jest wspólne dla każdego z zadań, natomiast OPZ odrębne dla każdego z zadań. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Ad. pkt III.3) ogłoszenia ("WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI") - Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-21 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-02-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2022-10-16 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-01