Przetargi.pl
Zamówienie w zakresie ochrony mienia oraz na administrowanie placami parkingowymi na terenie SPZOZ w Słupcy.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2752300 , fax. 063 2752116
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2752300, fax. 063 2752116
    REGON: 00030662100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie w zakresie ochrony mienia oraz na administrowanie placami parkingowymi na terenie SPZOZ w Słupcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administrowanie placami parkingowymi o powierzchni 2100 m2 polega w szczególności na: 1) zawieraniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów sprzedaży miejsca parkingowego na czas określony, 2) odpłatnym udostępnianiu w imieniu i na rzecz Zamawiającego miejsc parkingowych na godziny, 3) utrzymaniu parkingu w należytym stanie w szczególności: sprzątanie, odśnieżanie parkingu i dróg wewnętrznych, 4) utrzymanie czystości i spokoju oraz niezakłóconego postoju oraz przejazdu karetek pogotowia ratunkowego do i spod budynków szpitalnych, a także bezpłatny dostęp do budynku szpitala dla pacjentów oraz kontrahentów będących dostawcami szpitala, w szczególności: leków, żywności, prania - czas do 20 minut. Ochrona Mienia Zamawiającego polega w szczególności na: 1) dokonywaniu cyklicznych obchodów terenu należącego do Zamawiającego, podczas których sprawdzana będzie prawidłowość zamknięcia pomieszczeń, bram oraz oświetlenie. 2) zamykaniu furtki przy przychodni oraz administracji o godzinie 2100. 3) obchody dozorowanego obiektu w nieregularnych odstępach czasu 4) ujawnianie faktów kradzieży, włamań oraz niszczenia mienia i powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych zdarzeniach 5) ochronie przed włamaniem do obiektów 6) ochronie przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów 7) interwencjach wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów 8) obsłudze monitoringu i natychmiastowym reagowaniu na sygnalizację zaistnienia pożaru, natychmiastowe rozpoznanie przyczyny sygnału i powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej w czasie nie dłuższym niż 3 minuty przy odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na sygnał. - Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia niezwłocznej interwencji w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także wobec zaistnienia innych okoliczności wymagających reakcji. O każdej interwencji Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, a także uczynić zapis w książce służby. Załącznik nr 5: regulamin w zakresie ochrony mienia oraz administrowanie placami parkingowymi - Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona: - oznaczenia placów, wyznaczenia miejsc postoju, zapór itp. - poda na tablicy ogłoszeń cennik usług parkingowych. - dokona poprawy stanu technicznego istniejących placów parkingowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach