Powiat Kłobucki ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
- Data zamieszczenia: 2013-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
Rynek im. Jana Pawła II 13 13
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
REGON: 15218075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające na usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2013/2014 na terenie powiatu kłobuckiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzętowa do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych polegająca na pracy na składowisku Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni przy sporządzaniu piasku i soli oraz ich pryzmowania i załadunku na pługo-piaskarki. W celu realizacji powyższego zadania przewiduje się najem sprzętu dla Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni: - koparko-ładowarki o mocy nie mniejszej niż 55 kW i pojemności fabrycznej łyżki nie mniejszej niż 1,0 m3 do załadunku, przygotowania mieszanki, praca na składowisku. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 400 m-g - 250 godz. dyżuru. Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania w przeciągu 1 godziny od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Operator sprzętu powinien być wyposażony w sprawny telefon komórkowy. O użyciu sprzętu, rodzaju pracy i miejscu pracy decyduje Kierownik Obwodu Drogowego lub w jego zastępstwie pracownik pełniący dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg na Obwodzie Drogowym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty i szkody powstałe wskutek prowadzenia prac w sposób niezgodny z przepisami i ustaleniami z Zamawiającym do pełnej wysokości strat. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych powstałe w związku z prowadzonymi usługami. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych, możliwość nie wykorzystania pełnego zamówienia. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń wynikających z wykorzystania przez Zamawiającego mniejszych limitów sprzętowych (jednostek sprzętowych, ilości kilometrów, motogodzin, godzin dyżuru) niż prognozowane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Rozliczenie wykonanej usługi: - dopuszcza się faktury częściowe, - faktura będzie wystawiona na podstawie dokumentu najmu według faktycznie przejechanych kilometrów lub wykonanych motogodzin oraz pełnionych godzin dyżuru. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ogólnymi specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBOWIEC W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-2019
Dodano: 2016-07-27 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE SOŁECTWA DĘBOWIEC W GMINIE DĘBOWIEC W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016
Dodano: 2015-11-19 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBOWIEC W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016
Dodano: 2015-10-23 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Pawłowice
Dodano: 2015-09-28 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie 1 - drogi powiatowe sołectwa Warszowice, Krzyżowice i Pniówek, Zadanie 3 - drogi powiatowe sołectwa Pielgrzymowice, Golasowice i Jarząbkowice, Zadanie 7 - drogi gminne sołectwo Pielgrzymowice
Dodano: 2014-10-23 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Pawłowice
Dodano: 2014-10-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Dębowiec w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-09-11 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Janów
Dodano: 2013-11-20 - Świadczenie usług przez okres 3 lat w zakresie kompleksowego utrzymania dróg będących własnością Gminy Kłomnice w okresie zimowym (posypywanie dróg mieszanką piasku z solą; wywożenie śniegu z chodników, dróg, poboczy i placów - bez załadunku), w okresie wiosennym (zamiatanie ulic), w okresie wiosenno-jesiennym (wykaszanie poboczy dróg i rowów przydrożnych) oraz w zakresie robót jak: wykaszanie placów i gruntów będących własnością Gminy Kłomnice.
Dodano: 2013-11-13 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie 1 - sołectwo Pawłowice, Zadanie 2 - sołectwo Pawłowice Osiedle i Pniówek
Dodano: 2013-10-29