Miejski Ośrodek Edukacji i Profilaktyki Uzależnień ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Kasztanowa 16
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6458996 , fax. 0-56 6458996
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Edukacji i Profilaktyki Uzależnień
ul. Kasztanowa 16 16
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6458996, fax. 0-56 6458996
REGON: 00017455852000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moeipu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na udzielanie świadczeń zdrowotnych w Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, w dziale Izba Wytrzeźwień. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenia lekarskie dla pacjentów MOEiPU, Dział: Izba Wytrzeźwień polegające na: a/wykonywaniu badań lekarskich osobom nietrzeźwym doprowadzonym w trakcie przyjęcia do wytrzeźwienia; b/ stałej opiece lekarskiej od momentu przyjęcia do chwili opuszczenia Izby przez pacjentów; c/ wykonywaniu badań lekarskich przy zwalnianiu z Izby; d/ wykonywaniu obdukcji lekarskich dla ofiar przemocy w rodzinie. Przewidywana liczba osób objętych opieką podczas jednego dyżuru - 23 osoby. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przewidywana ilość godzin objętych zamówieniem - 8000 w skali roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst.art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w siwz; 2 Oferent określa w ofercie cenowej / zał.nr 2 specyfikacji/ jednolitą cenę za jedną godzinę dyżuru, bez względu na rodzaj pełnionego dyżuru. a/ 7 00 - 15 00 / 8 godz./ - w dni powszednie, b/ 15 00 - 7 00 / 16 godz. / - w dni powszednie, c/ 7 00 - 7 00 / 24 godz./ - w dni wolne, 3 Oferent składający ofertę na realizację zamówienia w części, określa liczbę dyżurów zgodnie z pkt. 2 które jest gotów pełnić w skali roku, przy czym jednostką podstawową jest jeden miesiąc.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. indywidualni: a/dyplom ukończenia Akademii Medycznej; b/ prawo wykonywania zawodu; c/ zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; d/ zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich; e/ zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; f/ zobowiązanie do dostarczenia ważnej umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu usług świadczonych w ramach umowy w przypadku jej podpisania. 2.inni: a/ zakłady opieki zdrowotnej działające na podstawie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej /tj. Dz.U. z 2007r. Nr 14 poz.89 , ze zm./ odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: uprawnienia biegłego sądowego do wykonywania obdukcji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moeipu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2016 r.
Dodano: 2015-12-09 - Usługa: świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 15.01.2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia 30.06.2016 r.
Dodano: 2015-12-01 - Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2016.
Dodano: 2015-11-10 - Usługa świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 01.01.2016, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016, w ilości maksymalnej do 1.400 godzin miesięcznie dla łącznie ok 65 osób.
Dodano: 2015-10-22 - Wynajem i serwis mat wejściowych
Dodano: 2015-03-19 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2014-12-09 - Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2015
Dodano: 2014-11-04 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, Osiek 81A, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, 56 49 381 21/23
Dodano: 2014-06-13 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Osielsko w 2014 r.
Dodano: 2014-04-24 - Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania, Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego
Dodano: 2014-04-16