Przetargi.pl
Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na udzielanie świadczeń zdrowotnych w Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, w dziale Izba Wytrzeźwień.

Miejski Ośrodek Edukacji i Profilaktyki Uzależnień ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Kasztanowa 16
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6458996 , fax. 0-56 6458996
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Edukacji i Profilaktyki Uzależnień
    ul. Kasztanowa 16 16
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6458996, fax. 0-56 6458996
    REGON: 00017455852000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moeipu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na udzielanie świadczeń zdrowotnych w Miejskim Ośrodku Edukacji i Profilaktyki Uzależnień, w dziale Izba Wytrzeźwień.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenia lekarskie dla pacjentów MOEiPU, Dział: Izba Wytrzeźwień polegające na: a/wykonywaniu badań lekarskich osobom nietrzeźwym doprowadzonym w trakcie przyjęcia do wytrzeźwienia; b/ stałej opiece lekarskiej od momentu przyjęcia do chwili opuszczenia Izby przez pacjentów; c/ wykonywaniu badań lekarskich przy zwalnianiu z Izby; d/ wykonywaniu obdukcji lekarskich dla ofiar przemocy w rodzinie. Przewidywana liczba osób objętych opieką podczas jednego dyżuru - 23 osoby. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przewidywana ilość godzin objętych zamówieniem - 8000 w skali roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst.art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w siwz; 2 Oferent określa w ofercie cenowej / zał.nr 2 specyfikacji/ jednolitą cenę za jedną godzinę dyżuru, bez względu na rodzaj pełnionego dyżuru. a/ 7 00 - 15 00 / 8 godz./ - w dni powszednie, b/ 15 00 - 7 00 / 16 godz. / - w dni powszednie, c/ 7 00 - 7 00 / 24 godz./ - w dni wolne, 3 Oferent składający ofertę na realizację zamówienia w części, określa liczbę dyżurów zgodnie z pkt. 2 które jest gotów pełnić w skali roku, przy czym jednostką podstawową jest jeden miesiąc.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. indywidualni: a/dyplom ukończenia Akademii Medycznej; b/ prawo wykonywania zawodu; c/ zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; d/ zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich; e/ zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; f/ zobowiązanie do dostarczenia ważnej umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu usług świadczonych w ramach umowy w przypadku jej podpisania. 2.inni: a/ zakłady opieki zdrowotnej działające na podstawie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej /tj. Dz.U. z 2007r. Nr 14 poz.89 , ze zm./ odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: uprawnienia biegłego sądowego do wykonywania obdukcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moeipu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach