Przetargi.pl
Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę przez Aptekę preparatu Methadone Hydrochloride sir 0,1% w 2010r.

Ośrodek Leczenia Uzależnień SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, ul. Karłowicza 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5347219 , fax. 081 5347219
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Leczenia Uzależnień SP ZOZ
    ul. Karłowicza 1 1
    20-027 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5347219, fax. 081 5347219
    REGON: 43101882200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olu.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę przez Aptekę preparatu Methadone Hydrochloride sir 0,1% w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez aptekę w 2010 r., preparatu Methadone hydrochloride syrop 0,1 % po 1000 ml w ilości łącznej 3100 litrów w ciągu roku (słownie: trzy tysiące sto litrów), tzn. 3100 opakowań po 1000 ml. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 33.66.00.00-4 Dostawa preparatu Methadone hydrochloride syrop 0,1 % po 1000 ml będzie realizowana transportem na koszt i ryzyko Dostawcy do Programu Leczenia Substytucyjnego Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy Al. Tysiąclecia 5 w Lublinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336600004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.Każdy oferent będzie oceniany w skali od 0-100pkt. Maksymalna ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższa cenę przy zastosowaniu preferencji krajowych, pozostali będą oceniani w/g następującego wzoru: (Najniższa cena/cena oferty badanej)x100pkt. Oferta musi zawierać ostateczna, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacja zadani, niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego. 3. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olu.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach