Przetargi.pl
Zamówienie publiczne na Inwestora zastępczego w ramach projektu Budowa i wyposażenie centrum transferu technologii przy PWSZ w Suwałkach.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5628456 , fax. 87 5628455
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 10 10
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5628456, fax. 87 5628455
    REGON: 20002650700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie publiczne na Inwestora zastępczego w ramach projektu Budowa i wyposażenie centrum transferu technologii przy PWSZ w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ Inwestorowi zastępczemu planuje się powierzenie między innymi następujących zadań: Zamówienie obejmuje. 1. Wykonywanie zadań w zakresie przygotowania inwestycji: Sprawdzenie w imieniu Zamawiającego posiadanej dokumentacji projektowej w zakresie spełnienia wymagań określonych we właściwych przepisach prawa, Przejęcie od Zamawiającego kopii aktów prawnych związanych z realizacją obiektu, w tym w szczególności: dokumentów potwierdzających tytuł prawny do działki, na której realizowana będzie budowa obiektu, pozwolenia na budowę oraz z załącznikami, kompletnej dokumentacji projektowej zarówno na potrzeby własne jak i wykonawcy robót budowlanych, W zakresie postępowań przetargowych. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych, przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na dostawy wyposażenia, 2. W zakresie wykonawstwa robót, dostaw wyposażenia, oraz rozliczeń finansowych Wyżej wymienione zadania inwestor wykonywać będzie zgodnie z harmonogramem projektu: 3. Poniżej harmonogram prac przewidzianych w ramach projektu: do 11 marca 2013 - przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór wykonawcy prac budowlanych od 11 marca 2013 do 22 kwietnia 2013 - przeprowadzenie przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych zakończone podpisaniem umowy od 23 kwietnia 2013 do 31 lipca 2014 - nadzór nad realizacją prac budowlanych do końca lipca 2014 - odbiór końcowy budowy do 1 listopada 2013 - przygotowanie dokumentacji przetargowej na dostawy wyposażenia obiektu od 1 listopada 2013 do 31 stycznia 2014 - przetarg na dostawy wyposażenia obiektu zakończony podpisaniem umowy/ów od 1 lutego 2014 do 15 września 2014 - realizacja dostaw i montaż wyposażenia do 30 września 2014 - odbiór końcowy wyposażenia do 29 września 2017 - okres gwarancyjny Wyżej wymienione zadania inwestor wykonywać będzie zgodnie z harmonogramem projektu: Zalecane jest, aby potencjalny Oferent przybył na miejsce do Zamawiającego i zapoznał się z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: 10 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109,poz. 11 58 z późn. zm.. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w banku PEKAO S.A. - numer rachunku 67 1240 5211 1111 0000 4926 8016 z dopiskiem przetarg nieograniczony na Inwestora zastępczego w ramach projektu Budowa i wyposażenie centrum transferu technologii przy PWSZ w Suwałkach. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału. Zaleca się, aby dokument gwarancji wadialnej poręczenia złożyć w pokoju nr 202, w siedzibie zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy należy dołączyć do oferty. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach