Sąd Rejonowy w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Świrskiego 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 644-77-02 , fax. 0-25 632-23-27
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siedlcach
ul. Świrskiego 17 17
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 0-25 644-77-02, fax. 0-25 632-23-27
REGON: 00032494900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie publiczne 2/2009 na dostawę papieru ksero, kopert i innych materiałów papierniczych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa papieru ksero, niezadrukowanych kopert oraz etykiet barwiących i taśm samoprzylepnych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 zł słownie tysiąc złotych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 Pzp: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykonali (wykonują) w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia. Każda z dostaw zrealizowana w ramach jednej umowy lub zamówienia na kwotę minimum 50 tyś zł brutto ( pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców / zamawiających - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał (wykonuje) w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy. Każda z dostaw zrealizowana w ramach jednej umowy lub zamówienia na kwotę minimum 50 tyś zł brutto ( pięćdziesiąt tysięcy złotych). 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-06-28 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-076/2016
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa papieru kserograficznego i do drukowania
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 i A3
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie i jednostek terenowych.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa papieru ksero dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Dodano: 2016-04-05 - Zakup papieru kserograficznego dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa papieru kserograficznego do kserokopiarek i drukarek będących na stanie Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych jej Prokuratur Rejonowych
Dodano: 2016-03-11