Przetargi.pl
Zamówienie obejmuje przygotowanie oraz dostawę posiłków (śniadań, obiadków oraz podwieczorków) w termosach termoizolacyjnych własnym transportem do oddziału przedszkola w Pyszczynie

Urząd Gminy w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4245750 , fax. 061 4245751
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Gnieźnie
    Al. Reymonta 2 2
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4245750, fax. 061 4245751
    REGON: 00053579300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie obejmuje przygotowanie oraz dostawę posiłków (śniadań, obiadków oraz podwieczorków) w termosach termoizolacyjnych własnym transportem do oddziału przedszkola w Pyszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje przygotowanie oraz dostawę posiłków (śniadań, obiadków oraz podwieczorków) w termosach termoizolacyjnych własnym transportem do oddziału przedszkola w Pyszczynie 2. W kwestii Wykonawcy jest również dostarczanie naczyń oraz sztućców jednorazowych, na których będą wydawane posiłki (naczynia oraz sztućce jednorazowe wchodzą w cenę posiłków). 3. Ilość posiłków w danym miesiącu będzie zależna od ilości kart dzieci w danym miesiącu oraz od ilości dni funkcjonowania przedszkola, kiedy to dzieci uczęszczają do przedszkola. 4. W czasie trwania umowy od 04.01.2010 do 30.07.2011 roku przewiduje się, że liczba dostarczonych posiłków jednodniowych wyniesie około 6730 sztuk. 5. Śniadanie powinno składać się z pieczywa, wędlin, nabiału, ciepłych przekąsek oraz napoju. Obiad powinien składać się z zupy, dania głównego oraz napoju. Podwieczorek stanowić będzie deser lub owoc wraz z napojem. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie ze standardami żywienia dzieci w wieku przedszkolnym, sporządzone z pełnowartościowych produktów oraz urozmaicone. Wybór posiłków należeć będzie do zamawiającego na podstawie jadłospisów 6. Śniadania muszą być dostarczone codziennie do godz. 8.45, natomiast obiadki wraz z podwieczorkiem do godziny 12.30. Średnia ilość osobodni w ciągu trwania umowy nie przekroczy 6730 Wartości poszczególnych posiłków - zapotrzebowanie całodzienne - śniadanie, obiad, podwieczorek Śniadanie - Energia min kcal - 500, białko min g - 20, tłuszcz min g - 20 węglowodany min g - 75 Obiad - Energia min kcal - 580, białko min g - 15, tłuszcz min g - 18 węglowodany min g - 90 Podwieczorek - Energia min kcal - 250, białko min g - 10, tłuszcz min g - 7węglowodany min g - 45
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego. Brak jakiegokolwiek dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia również wykluczeni zostaną wykonawcy - wg. treści art. 24 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Przy dokonywaniu oceny spełnienia w/w warunków brane będą pod uwagę możliwości wykonania przedmiotowego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych ( załącznik nr 2) 2. Wypełniony formularz ofertowy ( stanowiący załącznik nr 1), który zawierał będzie cenę obejmującą śniadanie wraz z napojem, dwudaniowy obiad wraz z napojem oraz podwieczorek wraz z napojem. Dodatkowo cena brutto za posiłki musi obejmować naczynia jednorazowe oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia. 3. Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 4. Zezwolenie Państwowego Inspektoratu Żywieniowego na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego. 5. Każdy z oferentów ma obowiązek przedłożenia dokładnego, sprecyzowanego jadłospisu zgodnego z normami żywienia dzieci w wieku przedszkolnym, zawierającego dokładną nazwę produktu, jego gramaturę oraz kaloryczność. Jadłospisy powinny być przygotowane na okres 2- óch miesięcy, uwzględniając miesiące luty oraz wrzesień - związane jest to z sezonowością rynku owoców oraz warzyw. 6. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach