Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6855060 , fax. 012 6451270
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34 34
31-752 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6855060, fax. 012 6451270
REGON: 35712492600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-228/II/2013/ z dnia 25.06.2013 r. Dostawa materiałów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, rozładunek i wniesienie materiałów biurowych do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, przy ul. Wąwozowej 34 wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie ze wszystkimi parametrami i warunkami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z postanowieniami Ustawy p.z.p., w których Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany produkt gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz estetycznych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego. 3.Wszystkie materiały biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi i nieużywanymi. 4.W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub dostarczony produkt równoważny nie odpowiada pod względem technicznym, eksploatacyjnym, jakości, funkcjonalności i estetyki wykonania produktowi wskazanemu przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni go na nowy, prawidłowy i na własny koszt. 5.Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji jakościowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia każdej części zamówienia. 6.Materiały biurowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub za pomocą faxu. 7.Wykonawca dopuszcza możliwość rezygnacji przez Zamawiającego do 20% ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych w stosunku do złożonej Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 8.Wykonawca udziela gwarancji na materiały biurowe na zasadach ogólnych właściwych dla poszczególnych asortymentów. 9.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W Formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11.Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31 - 752 Kraków, ul. Wąwozowa 34. 12.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia następowała sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-01-29 - Dostawy materiałów i sprzętu biurowego oraz opasek identyfikacyjnych w 10 zadaniach
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa papieru komputerowego
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Zarządu Zlewni Wisły krakowskiej.
Dodano: 2014-09-29 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-07-21 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-107/I/2014/ z dnia 21.03.2014 r. DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE
Dodano: 2014-04-02