Przetargi.pl
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-146/II/2014 z dnia 15.04.2014 r. Roboty adaptacyjno-remontowe w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6855060 , fax. 012 6451270
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
    ul. Wąwozowa 34 34
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6855060, fax. 012 6451270
    REGON: 35712492600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie Nr: OZ-JW-271-146/II/2014 z dnia 15.04.2014 r. Roboty adaptacyjno-remontowe w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty adaptacyjno-remontowe w pomieszczeniach zlokalizowanych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34. 2. Zadanie obejmuje roboty adaptacyjno-remontowe pomieszczeń: a) pokój nr 3 - przeznaczenie: archiwum zakładowe, b) pokój nr 4 - przeznaczenie: pomieszczenie dla konserwatorów, c) pokój nr 5 oraz łazienka - przeznaczenie: pomieszczenie dla konserwatorów, d) pokoje od nr 25 do nr 29 - przeznaczenie: archiwum zakładowe e) korytarz 3. W zakres podstawowych robót adaptacyjno-remontowych wchodzi: a) malowanie ścian i sufitów, b) szpachlowanie ubytków na ścianach, szlifowanie i gruntowanie ścian i sufitów, c) wykonanie wylewki samopoziomującej, d) położenie wykładziny antystatycznej, e) montaż lamp elektrycznych, gniazd elektrycznych i telefonicznych. 4. Szczegółowy zakres robót adaptacyjno-remontowych zawarty jest w Przedmiarze Robót stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) organizację terenu robót, b) zabezpieczenie robót pod względem BHP, c) ubezpieczenie robót, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zamówienia, d) doprowadzenie budynku do stanu czystości - każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy - tak, aby praca Urzędu odbywała się bez zakłóceń, e) zagospodarowanie terenu prowadzonych robót na własny koszt. UWAGA: a) użyte do wykonania zamówienia materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, być zgodne z wymaganiami polskich norm, atestów i posiadać świadectwa bezpieczeństwa, gwarancje, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie - w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu osób (art. 10 Ustawy - Prawo budowlane). b) służby wewnętrzne Urzędu pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, c) roboty adaptacyjno-remontowe prowadzone będą przez 7 dni w tygodniu w tym również po godzinach pracy Urzędu i w godzinach nocnych, d) roboty adaptacyjno-remontowe powodujące natężenie hałasu powinny być realizowane po godz.15.00, w godzinach nocnych lub w dniach w których Urząd nie pracuje, e) ewakuacja zbędnych materiałów, odpadów, śmieci, gruzu budowlanego, opakowań i innych pozostałości powinna odbywać się w godzinach i dniach jak w pkt. c) do podstawionego przez Wykonawcę kontenera, f) Wykonawca określi termin rozpoczęcia robót adaptacyjno-remontowych z 2 - dniowym wyprzedzeniem. 6. Ilekroć w Przedmiarze Robót występuje wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów i materiałów o równoważnych parametrach. 7. Roboty adaptacyjno-remontowe wykonywane będą z materiałów własnych Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru odpowiedniego rodzaju, gatunku i koloru z palety materiałów wykończeniowych. 9. Roboty adaptacyjno-remontowe muszą być realizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, jak również z zachowaniem postanowień Ustawy - Prawo budowlane, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz przepisami BHP, ppoż. 10. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem robót a także zdobycie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót adaptacyjno-remontowych poniesie Wykonawca. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) odpowiedzialność Wykonawcy za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, b) odpowiedzialność Wykonawcy za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest od Wykonawcy należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, e) inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom lub Wykonawca poda nazwy (firmy) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b., w celu wykazania spełniania warunków udzialu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - (art. 36b. Ustawy p.z.p.). Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia lub zaniedbania Podwykonawcow i ich pracowników w takim stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 13. Wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi minimum 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu końcowego odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu umowy. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonego przez Wykonawcę. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia w formie pisemnej listy (wykazu) pracowników przewidzianych do realizacji robót adaptacyjno-remontowych, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. 15. Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34. 16. Termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach