Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze turystyczno-gastronomicznym, w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 41 41 600 , fax. +48 18 41 41 700
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    Jagiellońska 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. +48 18 41 41 600, fax. +48 18 41 41 700
    REGON: 49189318000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze turystyczno-gastronomicznym, w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze turystyczno-gastronomicznym, w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć Części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. W ramach Części I przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni zdobnictwa i cukiernictwa w Zespole Szkół im. św. Kingi w Łącku w następujący towar: 1) Mikser planetarny - 2 sztuki 2) Zestaw do cukiernictwa - 2 zestawy 3) Zestaw do carvingu - 2 zestawy 4) Młynek koloidalny - 2 sztuki II. W ramach Części II przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej w następujący towar: 1) Zastawa porcelanowa obiadowo - kawowa komplet 12 osobowy - 1 komplet 2) Zastawa szklana komplet 12 osobowy - 1 komplet 3) Podgrzewacz do talerzy - 2 sztuki 4) Bemar gastronomiczny - 2 sztuki 5) Waga - 1 sztuka 6) Ubijarka (mikser) - 1 sztuka 7) Wyciskarka - 1 sztuka 8) Krajalnica - 1 sztuka 9) Blender zanurzeniowy - 1 sztuka 10) Naleśnikarka - 1 sztuka 11) Zestaw noży - 1 zestaw 12) Piec do pizzy - 1 sztuka 13) Piec konwekcyjno - parowy - 1 sztuka III. W ramach Części III przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni technologii gastronomicznej w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w następujący towar: 1) Urządzenie do sous - vide - 1 sztuka 2) Urządzenie do vacum - 1 sztuka 3) Palnik do kremu brulee - 1 sztuka 4) Naczynie do dekantacji wina - 1 sztuka 5) Gablota, witryna wisząca - 1 sztuka 6) Przeszklona gablota ekspozycyjna na sztućce - 1 sztuka 7) Szafa chłodnicza - 1 sztuka 8) Waga elektroniczna - 1 sztuka 9) Syfon do bitej śmietany + naboje - 1 zestaw 10) Frytownica - 1 sztuka 11) Gofrownica - 1 sztuka IV. W ramach Części IV przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni organizacji usług kelnerskich w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie w następujący towar: 1) Dystrybutor zimnych napojów - 1 sztuka 2) Sztućce obiadowe - 2 komplety 3) Sztućce do ryb - 2 komplety 4) Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 5) Sztućce do owoców morza - 1 komplet 6) Sztućce do steków i pizzy - 1 komplet 7) Sztućce do sałaty - 1 komplet 8) Sztućce do sushi - 1 komplet 9) Sztućce do spaghetti - 1 komplet 10) Gofrownica - 1 sztuka 11) Warnik na wrzątek - 1 sztuka 12) Terminal kelnerski POS - 1 sztuka 13) Ręczny Terminal POS - 1 sztuka 14) Miesiarka planetarna - 1 sztuka 15) Blender - 1 sztuka 16) Mikser ręczny z misą obrotową - 1 sztuka 17) Mikser ręczny - 2 sztuki 18) Waflownica do cienkich wafli i rożków - 1 sztuka 19) Maszynka do lodów - 1 sztuka 20) Pistolet do sosów i kremów - 1 sztuka 21) Zestaw do produkcji ciastek bankietówek i monoporcji - 1 komplet 22) Tylki cukiernicze - rosyjskie - 1 zestaw 23) Zestaw 52 tylek cukierniczych - 1 zestaw 24) Forma termoformowana do tabliczek czekolady - 1 komplet 25) Forma do pralin okrągłych - 1 sztuka 26) Silikonowa mata ze znacznikami do ciastek makaroników - 1 sztuka 27) Forma na ciasta i desery - mini donut - 1 sztuka 28) Forma na ciasta i desery - półkule średnie - 1 sztuka 29) Forma na ciasta i desery - półkule duże - 1 sztuka 30) Pucharki plastikowe do monoporcji i deserów - 2 komplety V. W ramach Części V przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni technologii i analizy żywności w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy - Zdroju w następujący towar: 1) Parowar - 1 sztuka 2) Garnki żeliwne - 1 komplet 3) Naczynia do zapiekania - 1 komplet 4) Noże dekoracyjne - 1 komplet 5) Nóż kolebkowy - 1 sztuka 6) Noże kuchenne ceramiczne - 1 komplet 7) Maszynka elektryczna do ostrzenia noży - 1 sztuka 8) Siekacz do mięsa - 1 sztuka 9) Szatkownica- mandolina - 1 sztuka 10) Waga kalkulacyjna - 1 sztuka 11) Termos transportowy – termobox - na GN - 1 sztuka 12) Pojemnik termoizolacyjny, transportowy - 1 sztuka 13) Podgrzewacz Roll - Top (na paliwo) - 1 sztuka 14) Podgrzewacz Roll - Top (elektryczny) - 1 sztuka 15) Pokrywa Roll - Top - 1 sztuka 16) Blender kielichowy - 1 sztuka 17) Rękaw cukierniczy z tylkami - 1 komplet 18) Blender (mikser) ręczny - 1 sztuka 19) Ściągaczka do wody - 1 sztuka 20) Lampa owadobójcza - 1 sztuka 21) Deski HACCP - 1 sztuka 22) Stojak na deski HACCP - 1 sztuka 23) Syfon do bitej śmietany + naboje - 1 zestaw 24) Pojemniki GN - 2 komplety 25) Pakowarka próżniowa - 1 sztuka 26) Urządzenie do sous - vide - 1 sztuka 27) Zestaw tablic edukacyjnych - 1 zestaw 28) Krajalnica - 1 sztuka 29) Kuchnia indukcyjna, wolnostojąca - 1 sztuka 30) Gofrownica - 1 sztuka 31) Miesiarka planetarna - 1 sztuka 32) Ekspres ciśnieniowy do kawy - 1 sztuka 33) Schładzarka szokowa - 1 sztuka 34) Salamander - 1 sztuka VI. W ramach Części VI przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni technologiczno - informatycznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie w następujący towar: 1) Zestaw do carvingu - 2 zestawy 2) Podgrzewacz do talerzy - 1 sztuka 3) Blender - 2 sztuki 4) Mikser planetarny - 1 sztuka 5) Syfon do bitej śmietany + naboje - 2 zestawy 6) Urządzenie do sous - vide - 1 sztuka 7) Urządzenie do vacum - 1 sztuka 8) Ekspres ciśnieniowy do kawy - 1 sztuka Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim. Zamawiający wymaga, by na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 lata gwarancji (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - zarówno dla personelu dydaktycznego oraz uczniów tych szkół odpowiednio dla: I. Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku (Część I), II. Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej (Część II), III. Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu (Część III), IV. Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie (Część IV), V. Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju (Część V), VI. Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie (Część VI). Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zasady dostawy Części I zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku, 33-390 Łącko 26, b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. f) Wykonawca zamontuje sprzęt kuchenny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Zasady dostawy Części II zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa, b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. f) Wykonawca zamontuje sprzęt kuchenny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Zasady dostawy Części III zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, ul. Krakowska 1, 33-340 Stary Sącz, b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. f) Wykonawca zamontuje sprzęt kuchenny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Zasady dostawy Części IV zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, ul. Armii Krajowej 19, 33-330 Grybów, b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. f) Wykonawca zamontuje sprzęt kuchenny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Zasady dostawy Części V zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju, ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica - Zdrój, b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. f) Wykonawca zamontuje sprzęt kuchenny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Zasady dostawy Części VI zamówienia: a) Miejsce dostawy: siedziba Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie, ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna, b) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. e) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. f) Wykonawca zamontuje sprzęt kuchenny w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc), sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ. 2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. 3. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15 ppkt 5 SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych elektronicznych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub w elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to określa w szczególności: (a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach