Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 18 41 41 600 , fax. +48 18 41 41 700
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
Jagiellońska 33
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. +48 18 41 41 600, fax. +48 18 41 41 700
REGON: 49189318000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim, w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim. b) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 2 Osi priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. c) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową istniejącego Systemu teleinformatycznego PZGiK w zakresie zespołu urządzeń i oprogramowania koniecznego do świadczenia następujących e-usług: • obsługa geodetów, • obsługa rzeczoznawców majątkowych, • zdalna aktualizacja bazy danych EGiB, • zmiana w ewidencji gruntów i budynków, wraz z integracją wybranych e-usług z systemem pz.gov.pl (Profil Zaufany) oraz z systemem płatności elektronicznych. W zakres zamówienia wchodzi dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania Powiatowego Portalu oraz oprogramowania e-usług wraz z pracami wdrożeniowymi i włączeniem dostarczonego oprogramowania do obecnie eksploatowanego w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu Systemu teleinformatycznego PZGiK. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). e) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano następujące 3 (trzy) etapy: 1) Etap I (pierwszy) obejmuje: • dostawę, instalację i włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK oprogramowania do świadczenia e-usług: obsługi geodetów, obsługi rzeczoznawców majątkowych i zmiana w ewidencji gruntów i budynków oraz oprogramowania Powiatowego Portalu; • integrację oprogramowania świadczącego e-usługi z usługami sieciowymi płatności elektronicznych, w taki sposób, aby zapewnić 5 poziom dojrzałości świadczonych przez nie e-usług; • przeprowadzenie instruktażu przystanowiskowego dla pracowników Starostwa Powiatowego obsługujących realizację wniosków i zgłoszeń w Systemie dziedzinowym PZGiK. 2) Etap II (drugi) obejmuje: • integrację oprogramowania świadczącego e-usługi z usługami sieciowymi platformy Profil Zaufany (pz.gov.pl); • włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK urządzeń do tworzenia kopii zapasowych i uruchomienie mechanizmów backupu; • włączenie dotychczas eksploatowanego oprogramowania e-usług: obsługi komornika sądowego oraz obsługi podmiotu realizującego zadania publiczne do Powiatowego Portalu. 3) Etap III (trzeci) obejmuje: • dostawę, instalację i włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK oraz do Powiatowego Portalu oprogramowania do świadczenia e-usługi zdalnej aktualizacji bazy danych EGiB; • przeprowadzenie instruktażu przystanowiskowego dla pracowników Starostwa Powiatowego obsługujących realizację wniosków związanych ze zdalną aktualizacją bazy EGiB w Systemie dziedzinowym PZGiK f) Zamawiający wymaga, by na przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 2 - letniej gwarancji jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). g) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. II. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. III. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (poprzez uwzględnienie wytycznych WCAG), ponieważ jest uniwersalny, uwzględnia przeznaczenia dla wszystkich użytkowników, tym samym spełnione są warunki określone w art. 29 ust.5 ustawy Pzp. IV. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): Nie dotyczy V. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/-yy udzielającą/-e pełnomocnictwa lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu ocenia się zgodnie z opisem zawartym w pkt 11 siwz (ramka pierwsza), z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft 365 oraz Adobe - lub równoważnych
Dodano: 2024-04-22 - Odnowienie wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2024-03-25 - Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz- zintegrowanego systemu zarządzania Gminą i Miastem
Dodano: 2024-02-01 - przedłużenie wsparcia dla posiadanych licencji oprogramowania VMware vSphere 7 Enterprise Plus oraz instancji VMware vCenter Server 7 Standard - DE-dzp.272-37/24
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa innowacyjnego systemu wspomagającego wzmocnienie sieci cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania, udostępniania i wytwarzania zdigitalizowanych materiałów wraz z niezbędnym sprzętem
Dodano: 2024-01-12 - Zakup i dostawa licencji Veeam Data Platform Foundation Universal Perpetual License Enterprise Plus Edition dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2023-12-07 - Wyłonienie Wykonawcy w celu przedłużenia licencji wraz z wsparciem na zintegrowaną edukacyjną platformę e-learningową LMS „BLACKBOARD LEARN ULTRA
Dodano: 2023-11-24 - Dostarczenie oprogramowania do automatyzacji testów penetracyjnych wraz ze wsparciem eksperckim oraz komputera przenośnego
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa i utrzymanie jednolitego systemu teleinformatycznego dla Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu na okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa dodatkowego oprogramowania specjalistycznego w ramach projektu pod nazwą: "Centrum Zrównoważonej Gospodarki Surowcami i Energią" z podziałem na części - trzecie postępowanie
Dodano: 2023-10-19