Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych do apteki SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Kraszewskiego 142
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 018 4712338
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142 142
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 018 4712338
    REGON: 00030058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych do apteki SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych do apteki SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju wraz z transportem do siedziby Zamawiającego: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 142 i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. 1) Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 2) Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3) Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4) Wszelkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany rodzaju asortymentu w ramach przedmiotu umowy, do wysokości wartości umowy. 6) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanego asortymentu były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierały wszystkie wymagane informacje w zakresie oferowanego towaru. 7) Wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanego asortymentu podany był numer serii oraz data ważności. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do przedstawienia próbek asortymentu w sytuacji wątpliwości co do zgodności przedmiotu zamówienia z zapisami siwz na etapie badania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do siwz), 2) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1 do siwz) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz) i dołączą do oferty dokumenty wskazane w poniższym punkcie ppkt 3 i 4 ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do specyfikacji, 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 3 do specyfikacji, 3) oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązany jest złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument sporządzony w języku obcym powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.) 4) dokumenty potwierdzające, ze oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym pełnomocnictwem). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wskazanych w pkt 13 ppkt 2 - 4 specyfikacji oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne jest unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach