Przetargi.pl
Zamówienie 10 częściowe na zakup oprogramowania biurowego oraz przedłużenie serwisu, wsparcia i licencji dla oprogramowania, serwerów i macierzy

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 30/32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6693900
  • Data zamieszczenia: 2024-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
    ul. Szosa Chełmińska 30/32
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6693900
    REGON: 871246063
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie 10 częściowe na zakup oprogramowania biurowego oraz przedłużenie serwisu, wsparcia i licencji dla oprogramowania, serwerów i macierzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedłużenie licencji Trend Micro Apex OnePrzedłużenie licencji SophosPrzedłużenie wsparcia dla oprogramowania DocSlide i UmangoSerwis i wsparcie techniczne dla serwerów DELL EMC DataDomainWsparcie dla serwerów DELLSerwis i wsparcie techniczne serwerów HPSerwis i wsparcie techniczne dla macierzy dyskowej EMC AX4-5Serwis i wsparcie techniczne dla macierzy dyskowej DELL EMC UNITY 300Wsparcie dla serwera SynologyOprogramowanie pakiet biurowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.2. W zakresie części od I do X o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie części X o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:wykazania że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostarczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dostarcza, w ramach jednej umowy co najmniej 8 licencji o wartości minimum 8.000,00 zł brutto.W przypadku dostaw nadal wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone powyżej przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu o minimalnej wartości dostawy.Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę wykonywaną lub wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku, którego opis dokonania oceny spełnienia został zamieszczony powyżej, musi wykazać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.W zakresie części od IV do IX o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:przedstawienia zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki w postaci Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego.Certyfikaty i zaświadczenia, których żąda zamawiający, zostały wyszczególnione w części IV,V, VI,VII, VIII, IX Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim)Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkcie 8.2. pkt 4) złożyć równoważne podmiotowe środki dowodowe wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do dokumentów o których mowa w 8.2. pkt 4), lub nie ma możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, o ile udowodni, że stosowane przez niego środki zapewnienia jakości są zgodne z wymaganymi normami zarządzania jakością.8.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.8.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach