Przetargi.pl
Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niezbezpieczne i objętne w miejscowości Golędzinów (gm. Oborniki Śląskie)

Dolnośląski Projekt Rekultywacji Spółka zo. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-151 Wrocław, Kotlarska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 574708883
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Projekt Rekultywacji Spółka zo. o.
    Kotlarska 42
    50-151 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 574708883
    REGON: 363140843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpr.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niezbezpieczne i objętne w miejscowości Golędzinów (gm. Oborniki Śląskie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Golędzinów (gm. Oborniki Śląskie)”. Składowisko odpadów, którego dotyczy niniejsze zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Golędzinów na działce nr 1/27,, obręb Golędzinów, gmina Oborniki Śląskie, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie technicznego zamknięcia składowiska; 2) rekultywację biologiczną; 3) realizację wywozu odcieków ze składowiska; 4) prace związane z pielęgnacją nasadzeń w okresie gwarancji i rękojmi. 3. Szczegółowy zakres zamówienia przewidzianych do realizacji prac oraz warunki ich realizacji zostały określone za pomocą dołączonej do SIWZ dokumentacji, zawierającej: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) jest wynikiem sprecyzowania potrzeb Zamawiającego, w celu uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty a tym samym doprecyzowania zapisów dokumentacji załączonej do OPZ - stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ,; 2) Projekt Umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ; 4. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień kodów - CPV: 45.22.21.10-3 Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.11.23.20-4 Rekultywacja 45.11.23.30-7 Rekultywacja terenu 90.41.00.00-4 Usługi usuwania ścieków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia 18.12.2017 do godz. 9.00 wnieść wadium w wysokości 41 500,00 zł brutto (słownie: czterdzieści jeden tysięcy pięćset zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) tj.: a) w pieniądzu: płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 42 1750 0009 0000 0000 3100 7038 Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w ust. 1 nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W innych formach dopuszczonych Ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Dolnośląski Projekt Rekultywacji Sp. z o.o. ul. Kotlarska 42, 50-151 Wrocław, (II pietro, sekretariat ). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 46 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postepowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę Zamawiającego. 6. Do oferty należy załączyć: 1) kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer konta, na którym ma być dokonany zwrot wadium lub 2) oryginał dokumentu określonego w ust. 2 pkt. b-e i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem 7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ; Wymagana forma - oryginał 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w celu wyliczenia punktów w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót), zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 7 do SIWZ; 3) Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym. b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 7 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma - oryginał d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonej przez notariusza. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień art. 26 ust. 2f ustawy dot. Wezwania Wykonawcy na każdym etapie postępowania do złożenia ww. oświadczeń i dokumentów. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5) OŚWIADCZENIE o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia upublicznienia informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu OŚWIADCZENIE o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)Treść zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinna zawierać: 1. Kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę). 2. Kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby). 3. Nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane, 4. Zakres udostępnianych zasobów: 1) zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie potwierdzenia spełniania warunku (np. doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia); 2) sytuacja finansowa lub ekonomiczna (np. wysokość środków finansowych); 5. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia np. udostępnienie osób, udostępnienie koparki, udostępnienie środków finansowych, podwykonawstwo. 6. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zdolności dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, informację, czy inne podmioty zrealizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (wskazanie czynności/rodzaj robót jakie będzie realizował inny podmiot). 8. Okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (co najmniej na czas realizacji zamówienia). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach