Przetargi.pl
Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Jaczów.

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Jaczów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Jaczów, położonego na działce o numerze ewidencyjnym 642/4 - obręb Jaczów. Właścicielem działki jest Gmina Jerzmanowa, powierzchnia działki wynosi 0,8591 ha. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację sporządzoną przez firmę proGEO sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Energetycznej 8/7, 53-330 Wrocław. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Decyzją Starosty Głogowskiego OŚ 76443-51/06/09 z dnia 12.11.2009r., Decyzją Starosty Głogowskiego OŚ 76443-03/10 z dnia 22.02.2010r., aktualnym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała nr XLII/276/2010 Rady Gminy Jerzmanowa z dn. 19 kwietnia 2010r.) i załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymienionymi poniżej: a) Załącznik nr 7 - Aktualizacja dokumentacji określającej warunki zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Jaczowie; b) Złącznik nr 8 - Przedmiar robót; c) Załącznik nr 9 - Mapa dokumentacyjna; d) Załącznik nr 10 - Decyzja OŚ 76443-51/06/09 z dnia 12.11.2009r; e) Załącznik nr 11 - Decyzja OŚ 76443-03/10 z dnia 22.02.2010; f) Załącznik nr 12 - Harmonogram rzeczowo-finansowy. 3. Realizacja zadania przewidziana jest na lata 2011-2012 roku. Prace przewidziane do realizacji w roku 2011 Wykonawca zobowiązuje się wykonać maksymalnie w terminie do 31 października 2011 r. Pozostałe prace należy wykonać w 2012 roku (zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego). UWAGA: Zamawiający dopuszcza kompleksową realizację zadania tylko w roku 2011 w przypadku gdy złożona i wybrana przez Zamawiającego oferta na wykonanie, nie przekroczy środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy na 2011 rok. 4. Zakres robót: 4.1 Rekultywacja techniczna: 1) Roboty przygotowawcze. 2) Wykonanie skarpy. 3) Wykonanie systemu odgazowania. 4) Wykonanie uszczelnienia czaszy składowiska. 5) Wykonanie systemu odwodnienia powierzchniowego. 4.2 Rekultywacja biologiczna: 1) Wykonanie warstwy rekultywacyjnej - właściwej. 2) Roboty agrotechniczne. 3) Nasadzenia. 4.3 Roboty demontażowe. 5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Aktualizacji dokumentacji określającej warunki zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Jaczowie, stanowiącym Załącznik nr 7 i Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 8. Ponadto w siedzibie Urzędu Gminy Jerzmanowa Zamawiający udostępni do wglądu Dokumentację hydrogeologiczną określającą warunki hydrogeologiczne w rejonie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Ostateczny zakres prac ujęty w Harmonogramie rzeczowo-finansowym będzie przedmiotem ustaleń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 6. Warunki gwarancji: Na wykonane roboty (materiały i robociznę) Wykonawca udzieli gwarancji 36 miesięcy. Termin gwarancji biegnie od dnia następnego po dniu odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. 7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzone niezgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą odrzucone. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 10. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001r. (Dz. U.z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami). b) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją określającą warunki zamknięcia i rekultywacji składowania odpadów, przedmiarem robót, wytycznymi określonymi w SIWZ oraz z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego. c) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje inwentaryzację powykonawczą - mapy ostatecznego ukształtowania powierzchni terenu składowiska, wymagane do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego. d) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez uwag i Zamawiający uzyska potwierdzenie zgłoszenia o zakończeniu robót. e) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów (w tym sadzonek) gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji określającej warunki zamknięcia i rekultywacji składowania odpadów. f) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji określającej warunki zamknięcia i rekultywacji składowania odpadów. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidzianych w dokumentacji na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym wraz z uzyskaniem zgody projektanta. Dokumenty zapewniające o równoważności materiałów muszą być dołączone do złożonej oferty. g) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). h) Wykonawca po wykonaniu zadania przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: - dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji; - dokumenty potwierdzające jakość materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia; - inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania; i) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz o innych parametrach niż określone w dokumentacji; j) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 17.06.2011r. do godz. 8:30. 3. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 4. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 17.06.2011r. do godz. 8:30. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 8. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.06.2011r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 9. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 11. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowoduje to jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie zabezpieczenie było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 19. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 20. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach