Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2013-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAMIESZCZENIE W PRASIE 3 OGŁOSZEŃ WRAZ Z ICH PROJEKTEM GRAFICZNYM, KOREKTĄ EDYTORSKĄ I SKŁADEM DOTYCZĄCYCH PO KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie 3 ogłoszeń w prasie codziennej wraz z ich projektem graficznym, korektą edytorską i składem dotyczących PO KL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość - 3 Zakres tematyczny - działania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. Treść dostarcza Zamawiający. Cena uwzględnia VAT oraz płatność po emisji ogłoszenia. Publikacje mają być zamieszczone w dzienniku regionalnym, tj. dzienniku spełniającym łącznie następujące warunki: - płatny, - ukazujący się na terenie całego województwa śląskiego, - ukazujący się w postaci drukowanej, o objętości nie mniej niż 8 stron redakcyjnych, - ukazujący się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu, w tym co najmniej od poniedziałku do piątku, -- posiadający dodatek cykliczny, obejmujący tematykę rynku pracy, ukazujący się w postaci drukowanej, o objętości minimum 4 strony, - wskaźnik czytelnictwa w regionie na poziomie co najmniej 10 % wskaźnika czytelnictwa cyklu sezonowego (na podstawie: Polskie Badania Czytelnictwa, za okres grudzień 2012 - styczeń 2013, www.pbczyt.pl); Zamieszczanie publikacji następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń przekazanych Wykonawcy, nie później niż 2 dni robocze przed publikacją. Publikacja będzie zlecaną drogą elektroniczną (e-mail) na podstawie projektu opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Powierzchnia jednego ogłoszenia będzie się zamykać w przedziale 100 - 150 cm?. -Wykonawca musi dysponować zbiorami grafik tematycznych możliwych do wykorzystania podczas projektowania oprawy graficznej publikacji. -Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawo do swobodnego wykorzystywania grafik użytych do zaprojektowania oprawy graficznej publikacji. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich 3 publikacji. Publikacje zamieszczone w dzienniku: 1) będą znajdować się na stronach redakcyjnych w grzbiecie głównym dziennika, 2) będą publikowane w pełnym kolorze, 3) nie będą zamieszczane w wydaniach dziennika ukazujących się w sobotę lub niedzielę, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru konkretnego dnia publikacji (od poniedziałku do piątku), 4) będą wymiarowe, tj. powierzchnia zadruku stanowić będzie wielokrotność jednego modułu i będzie zamykać się w przedziale 100 - 150 cm2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do połączenia kilku publikacji w jednej emisji w celu jednorazowego uzyskania większej powierzchni. 5) nie będą obejmowały ogłoszeń drobnych, tj. takich, dla których podstawą wyceny jest linia tekstu. Uwagi ogólne: Publikacje muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oznaczenie publikacji jest zgodne z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektem graficznym uwzględniony w cenie usługi. -Płatność każdorazowo po udokumentowaniu wykonanej publikacji. -Podstawą do zapłaty za wykonaną publikację jest każdorazowo przekazanie Zamawiającemu oryginału gazety, z zamieszczonym ogłoszeniem. Dopuszcza się także przekazanie Zamawiającemu wydruku całej strony w postaci pliku graficznego w pełnym kolorze (w formacie PDF lub jpg). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Publikacja Tyskiego Informatora Samorządowego w 2016 r.
Dodano: 2016-01-05 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie
Dodano: 2015-12-31 - Ogłoszenia prasowe w 2015 r.
Dodano: 2015-02-03 - Publikacja Tyskiego Informatora Samorządowego Twoje Miasto w 2015 r.
Dodano: 2015-01-12 - ZAMIESZCZENIEM OGŁOSZEŃ W PRASIE CODZIENNEJ WRAZ Z ICH PROJEKTEM GRAFICZNYM, KOREKTĄ EDYTORSKĄ I SKŁADEM, PROMUJĄCYCH KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Dodano: 2014-11-27 - Publikacja ogłoszeń wojewody w prasie ogólnopolskiej i regionalnej w 2015r.
Dodano: 2014-11-25 - Część I: Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (dzienniku ukazującym się przynajmniej pięć razy w tygodniu) o zasięgu ogólnokrajowym (usługa publikacji) Część II: Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (dzienniku ukazującym się przynajmniej pięć razy w tygodniu) o zasięgu regionalnym obejmującym swoim zasięgiem teren województwa śląskiego (usługa publikacji)
Dodano: 2014-09-11 - Artykuły promocyjne w prasie dla projektu pn.: Przebudowa ul. Będzińskiej w Sosnowcu wraz z sygnalizacją świetlną - część III.
Dodano: 2014-05-07 - Publikacja ogłoszeń prasowych promujących projekt pn. Rudzki nauczyciel - sprawny badacz w prasie lokalnej
Dodano: 2014-03-14 - Publikacja 3 ogłoszeń w prasie ogólnopolskiej na potrzeby promocji konferencji podsumowującej projekt: Nauka dla Gospodarki - efektywne zarządzanie badaniami i komercjalizacja wyników prac badawczych nr sprawy: DZP.381.7.2014.UG
Dodano: 2014-02-13