Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2626254, 3672135 , fax. 024 3672225
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych
ul. Łukasiewicza 17 17
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2626254, 3672135, fax. 024 3672225
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamieszczanie w prasie specjalistycznej reklam oraz na portalach internetowych bannerów reklamowych dotyczących Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zamieszczenie reklam w prasie specjalistycznej (miesięcznikach) skierowanej do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego oraz bannerów reklamowych na branżowych stronach internetowych skierowanych również do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego na przykład zakładów przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych. 2. Bannery reklamowe będą publikowane na minimum czterech branżowych stronach internetowych w terminie: przez 29 dni od daty podpisania umowy oraz przez kolejne 15 dni po zakończeniu 1 edycji ogłoszenia. Zamawiający dostarcza wzór bannera reklamowego. 3. Reklamy będą zamieszczone w przynajmniej trzech branżowych czasopismach. Ukażą się w sumie minimum cztery reklamy prasowe w przynajmniej styczniowych i lutowych numerach miesięczników. Reklamy prasowe powinny być zamieszczone w kolorze. Zamawiający dostarcza wzory reklam. Zamawiający nie ma preferencji dotyczących stron, na których będą umieszczone ogłoszenia. Nie ma również wymagań w stosunku do układu ogłoszenia na stronie. Jedna reklama powinna mieć wymiary minimum 85 x 130 mm, pozostałe minimum 90 x 130 mm. Banner reklamowy - Na branżowych stronach internetowych skierowanych do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego np. zakładów przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych. Bannery będą miały wymiary minimum 426 x 160 px i będą umieszczone w centralnej części strony internetowej. Reklama będzie prowadzona w sposób ciągły (nie w odsłonach) w terminie: przez 29 dni od daty podpisania umowy oraz przez kolejne 15 dni po zakończeniu 1 edycji ogłoszenia. Reklama będzie prowadzona na minimum czterech branżowych stronach internetowych. Miejsce umieszczenia bannera : Banner centralny strony internetowej (umieszczony w środkowej części strony internetowej. Czas emisji: Przynajmniej przez 29 dni od daty podpisania umowy oraz przez kolejne 15 dni po zakończeniu 1 edycji ogłoszenia. Reklama prasowa - ogłoszenie o studiach podyplomowych. W prasie specjalistycznej (miesięcznikach branżowych) skierowanych do kadry inżynieryjno-technicznej zakładów przemysłowych wykorzystujących maszyny wymagające nadzoru diagnostycznego np. zakładów przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych. Reklamy ukażą się przynajmniej w trzech miesięcznikach branżowych. Ukażą się przynajmniej cztery reklamy prasowe. Reklamy będą miały wymiary: jedna reklama powinna mieć wymiary przynajmniej 85 x 130 mm, pozostałe przynajmniej 90 x 130 mm. Reklamy prasowe powinny być zamieszczone w kolorze. Zamawiający dostarcza wzory reklam. Zamawiający nie ma preferencji dotyczących stron, na których będą umieszczone ogłoszenia. Nie ma również wymagań w stosunku do układu ogłoszenia na stronie. Czas emisji: Reklamy ukażą się w minimum trzech miesięcznikach branżowych w przynajmniej styczniowych i lutowych numerach. Liczba emisji: Przynajmniej 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 1. Warunki ogólne Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument, o którym mowa w punkcie 20.1.a. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt III.2)1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy!). 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w pkt III.2)2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2. SIWZ. 2.1. Pisemne zobowiązanie Podwykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Wspólne ubieganie się o zamówienie: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Oryginał lub odpis pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 3.3. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.(pkt.20.1.b. SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01