Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2626254, 3672135 , fax. 024 3672225
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych
ul. Łukasiewicza 17 17
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2626254, 3672135, fax. 024 3672225
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamieszczanie w prasie oraz na portalach internetowych reklam (ogłoszeń) i bannerów reklamowych dotyczących Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczaniu w prasie oraz na portalach internetowych reklam (ogłoszeń) i bannerów reklamowych dotyczących Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zamieszczenie reklam (ogłoszeń) w prasie oraz bannerów reklamowych na branżowych stronach internetowych skierowanych do kadry inżynierskiej i kierowniczej przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych, w których wykorzystywane są maszyny wymagające stałego nadzoru diagnostycznego. 2.Emisja reklam (ogłoszeń) i bannerów reklamowych dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 3.Zamawiający każdorazowo określi: dokładny termin publikacji, lokalizacje na konkretnych stronach, lokalizacje w obrębie danych stron, dokładny format, kolorystykę. 4.Wykonawca przygotuje projekty graficzne wskazanych reklam/ogłoszeń i przekaże je do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający zaakceptuje wybrane projekty lub je odrzuci w terminie 5 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. W przypadku odrzucenia przez Zamawiającego przedstawionych projektów, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia nowych projektów, uwzględniających zgłoszone uwagi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wymagane logotypy oraz treści reklam (ogłoszeń) i bannerów reklamowych. Banner reklamowy-Na branżowych stronach internetowych skierowanych do kadry inżynierskiej i kierowniczej przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych, w których wykorzystywane są maszyny wymagające stałego nadzoru diagnostycznego. Miejsce umieszczenia bannera-Banner centralny strony internetowej. Czas emisji grudzień 2009, styczeń 2010. Reklama prasowa - ogłoszenie o studiach podyplomowych. W pismach branżowych skierowanych do kadry inżynierskiej i kierowniczej przemysłu chemicznego, petrochemicznego, spożywczego, papierniczego oraz podobnych, w których wykorzystywane są maszyny wymagające stałego nadzoru diagnostycznego. Średnia powierzchnia reklamy ? strony. Czas emisji grudzień 2009, styczeń 2010. Liczba emisji-3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 1. Warunki ogólne Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument, o którym mowa w punkcie 20.1.a.w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w/w pkt 1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy!). -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w/w pkt-cie 2, Wykonawcy winni przedłożyć:Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w/w pkt 2. Wspólne ubieganie się o zamówienie: -Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. -Oryginał /odpis pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. -Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.(pkt.20.1.b. w SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl,www.pw.plock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01