Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamiatanie ulic, chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Zamiatanie na mokro ulic na terenie miasta Bytów. Zakres usługi obejmuje: a. mechaniczne zamiatanie na mokro ulic w tym, zamiatanie pozimowe, ze szczególnym uwzględnieniem pasa jezdni przy krawężniku o szerokości 1,5 m oraz zatok komunikacyjnych i zatok parkingowych, w tym strefy płatnego parkowania w centrum miasta - załącznik nr 5, b..usługę należy wykonywać specjalistycznym sprzętem, tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów, całkowita długość ulic objętych zamówieniem w okresie trwania umowy wyniesie max. do 1261 km 152 m, c. Wykonawca będzie w każdy piątek przedkładał Zamawiającemu harmonogram planowanych prac na kolejny tydzień obowiązywania umowy – przystąpienie do wykonywania usługi na dany tydzień będzie następować wyłącznie po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego drogą e-mail, d. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należnych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów cennika, e. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych i przekazanych odpadów - na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży również raporty dzienne zbiórki odpadów celem dokonania kontroli usługi, f. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach, g. Wykonawca jest zobowiązany posiadać ostateczną decyzję o pozwoleniu na transport odpadów zgodnie z art. 233 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Decyzja winna zawierać zezwolenie na transport odpadów ze sprzątania ulic o kodzie 20.03.03. Dokument należy przedłożyć Zamawiającemu do wglądu w dniu podpisania umowy na wykonywanie usług. Część II Zamiatanie chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów. Zakres usługi obejmuje: a. mechaniczne zamiatanie na mokro chodników w tym, zamiatanie pozimowe obejmujące oczyszczanie powierzchni max. do 1.394.860 m2 chodników w ciągu obowiązywania umowy – załącznik nr 6, b. mechaniczne zamiatanie na mokro placów obejmujące oczyszczanie powierzchni max. do 130.040 m2 placów w ciągu obowiązywania umowy, c. mechaniczne zamiatanie na mokro parkingów obejmujące oczyszczanie powierzchni max. do 189.780 m2 parkingów w ciągu obowiązywania umowy, d. obsługę imprez okolicznościowych obejmujących do 40 dni (przyjmując, że jedna impreza to jeden dzień) w ciągu trwania umowy poprzez ustawienie przy okazji każdego wydarzenia do 8 szt. pojemników na odpady zmieszane o pojemności co najmniej 120 l, opróżnianie pojemników w czasie trwania imprezy w miarę potrzeb oraz usunięcie pojemników nie później niż do 8 godzin po zakończeniu wydarzenia. Maksymalna ilość zebranych odpadów do 100 m3 w ciągu trwania umowy, e. usługi należy wykonywać specjalistycznym sprzętem, tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów, f. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należnych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów cennika, g. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu: kart odbioru odpadów oraz sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych odpadów, które zostały przekazane do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie, h. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach, i. Wykonawca jest zobowiązany posiadać ostateczną decyzję o pozwoleniu na transport odpadów zgodnie z art. 233 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Decyzja winna zawierać zezwolenie na transport odpadów ze sprzątania ulic o kodzie 20.03.03 oraz odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20.03.01. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną