Przetargi.pl
Zamawiający zaprasza do składania ofert na: Wymianę 11 sztuk okien drewnianych skrzynkowych i jednoramowych wg załączonej specyfikacji, projektu budowlanego i opinii konserwatorskiej, w Muzeum Historii Katowic, z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wykończeniem wewnętrznym, wraz z renowacją markiz wewnętrznych i skrzydeł drzwi balkonowych po usunięciu starych okien. Nowe okna muszą być wykonane z wykorzystaniem istniejących skrzydeł drzwi balkonowych oraz markiz wewnętrznych. Okna mają być wykonane z drewna klejonego trójwarstwowo - sosna selekcjonowana, bez mikrowc

Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg

  • Adres: 40-025 Katowice, ul. Szafranka 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2562134 , fax. 032 2562134
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
    ul. Szafranka 9 9
    40-025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2562134, fax. 032 2562134
    REGON: 00105124100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamawiający zaprasza do składania ofert na: Wymianę 11 sztuk okien drewnianych skrzynkowych i jednoramowych wg załączonej specyfikacji, projektu budowlanego i opinii konserwatorskiej, w Muzeum Historii Katowic, z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wykończeniem wewnętrznym, wraz z renowacją markiz wewnętrznych i skrzydeł drzwi balkonowych po usunięciu starych okien. Nowe okna muszą być wykonane z wykorzystaniem istniejących skrzydeł drzwi balkonowych oraz markiz wewnętrznych. Okna mają być wykonane z drewna klejonego trójwarstwowo - sosna selekcjonowana, bez mikrowc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zaprasza do składania ofert na: Wymianę 11 sztuk okien drewnianych skrzynkowych i jednoramowych wg załączonej specyfikacji, projektu budowlanego i opinii konserwatorskiej, w Muzeum Historii Katowic, z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wykończeniem wewnętrznym, wraz z renowacją markiz wewnętrznych i skrzydeł drzwi balkonowych po usunięciu starych okien. Nowe okna muszą być wykonane z wykorzystaniem istniejących skrzydeł drzwi balkonowych oraz markiz wewnętrznych. Okna mają być wykonane z drewna klejonego trójwarstwowo - sosna selekcjonowana, bez mikrowczepów i odpowiadać wyglądem i funkcją oknom obecnie istniejącym. Prace obejmują: - demontaż i usunięcie starych okien, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - wraz z ich utylizacją - wykonanie, dostawę i montaż nowych okien, - wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - demontaż, renowację i montaż istniejących drzwi balkonowych oraz markiz wewnętrznych - doprowadzenie wnęk okiennych i ścian do stanu pierwotnego, w pomieszczeniach z tapetami wykończenie wnęk płytami drewnianymi - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. - zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211359
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł). Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 60b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełnić poniższe warunki: (a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje: Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności budowlanej bez ograniczeń, odpowiadającej wymaganiom określonym w Ustawie Prawo Budowlane i min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem i jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć dokumenty : 9. Wypełniony formularz ofert załącznik nr 2 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy załącznik nr 3 11. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 12. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego załącznik nr 4 14. Informacja o doświadczeniu wykonawcy wykaz wykonanych w okresie: ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, oraz ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie - referencje. 15. polisa albo inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 złotych, oraz zaświadczenie od ubezpieczyciela dotyczące wypłacanych świadczeń z ww. polisy 16. podpisany wzór umowy - załącznik nr 6 17. kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach