Przetargi.pl
ZAMAWIAJĄCY: Zakłady Komunalne Sp.z o.o. ul. Kilińskiego 46 b 34-700 Rabka-Zdrój Zakup i dostawa samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych stałych

Urząd Miasta Rabka-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rabka-Zdrój
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMAWIAJĄCY: Zakłady Komunalne Sp.z o.o. ul. Kilińskiego 46 b 34-700 Rabka-Zdrój Zakup i dostawa samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych stałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych stałych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I Podwozie -parametry techniczne bezwzględnie wymagane 1. moc silnika pojazdu minimum 100 KM , 2. masa całkowita nie większa niż 3,5 tony, 3. długość pojazdu około 5800mm, 4. szerokość pojazdu około 2 100mm, 5. wysokość pojazdu około 2 600mm, 6. rozstaw osi nie większy niż 3500mm, 7. silnik wysokoprężny ,spełniający wymagania EURO 4 , 8. pojemność silnika powyżej 2000 cm ?, 9. skrzynia biegów 6-biegowa,zsynchronizowana, 10. zawieszeni mechaniczne, 11. układ napędowy 4x4, 12. oś tylna wyposażona w koła bliźniacze , 13. koła z ogumieniem nie mniejszym niż R 16, 14. kabina 3 miejscowa, 15. wspomagania układu kierowniczego, 16. pojazd wyposażony w światła ostrzegawcze zgodnie z wymaganymi przepisami . II. Zabudowa -parametry techniczne bezwzględnie wymagane 1. przeznaczona do wywozu odpadów stałych, 2. przeznaczona do kontenerów od 110 do 240 litrów, 3. pojemność skrzyni ładunkowej nie mniejsza niż 5 m ?, 4. zagęszczenie śmieci od 2 do 5 w zależności od rodzaju, 5. sposób ugniatania odpadów-hydrauliczny płytowy ,praca płyty na całej długości zbiornika zasypowego, 6. konstrukcja kontenera stalowa wzmocniona ożebrowaniem, 7. boczne okna umożliwiające opróżnianie koszy ulicznych, 8. tylna klapa mocowana za pomocą górnych zawiasów i dolnych zamknięć, 9. uszczelka gumowa na tylnej klapie, 10. mechanizm sterowania zagęszczania ręczny, 11. mechanizm załadunku kontenerów hydrauliczny boczny, 12. okno wsypowe zabezpieczone bocznymi ekranami uniemożliwiającymi wydostawanie się śmieci na zewnątrz , 13. podnoszenie pojemników na stalowej prowadnicy przez siłowniki hydrauliczne, 14. docisk pojemników na prowadnicy hydrauliczny , 15. wyładunek śmieci poprzez płytę wypychającą, 16. kolor skrzyni ładunkowej -2011(pomarańcz) III. Zamawiający wymaga, aby: 1. podwozie oraz zabudowa były fabrycznie nowe, 2. wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia bezwarunkowej gwarancji jakości -24 miesiące licząc od daty odbioru zamówienia(data protokołu zdawczo-odbiorczego), 3. w wypadku zgłoszonej przez zamawiającego nieprawidłowości w funkcjonowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca podjął działania zmierzające do usunięcia ewentualnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu przedmiotu zamówienia w terminie max.24 godzin od chwili jej zgłoszenia za pośrednictwem faxu.Pod pojęciem podjąć działania Zamawiający rozumie stawienie się w siedzibie Zamawiającego wyspecjalizowanego pracownika Wykonawcy w celu zdiagnozowania i usunięcia tej nieprawidłowości. 4. w przypadku nieprawidłowości w funkcjonowaniu przedmiotu zamówienia trwającej dłużej niż 72 godziny(licząc od momentu jej zgłoszenia),Wykonawca podstawił nieodpłatnie pojazd zastępczy o takich samych parametrach lub lepszy do siedziby Zamawiającego, 5. usługi serwisowe odbywały się w granicach administracyjnych Miasta Rabka-Zdrój, 6. W przypadku, gdy usługi serwisowe będą świadczone poza granicami administracyjnymi Miasta Rabka-Zdrój Wykonawca pokrył koszty transportu pojazdu związane z ww. usługą z i do siedziby zamawiającego IV. Ponadto do przedmiotu zamówienia i obowiązków Wykonawcy należy 1. nieodpłatnie pełnienie przez wykonawcę przeglądów gwarancyjnych, 2. dostarczanie homologacji lub dopuszczanie pojazdu do ruchu drogowego( w dacie odbioru przedmiotu zamówienia), 3. dostarczanie instrukcji obsługi pojazdu (podwozia oraz zabudowy) w języku polskim w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, 4. zapewnienie bezpłatnego szkolenia dla pracowników obsługujących pojazdy oraz osprzęt w zakresie montażu uruchomienia,eksploatacji i konserwacji .Szkolenie odbędzie się w siedzibie zamawiającego, 5. dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i staranie Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego , 6. Uruchomienie przedmiotu zamówienia na miejscu dostawy, 7. przeprowadzenie próbnej jazdy w siedzibie Zamawiającego, 8. dostarczenie narzędzi potrzebnych do montażu lub konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia, 9. dostarczenie książki gwarancyjnej przedmiotu zamówienia,DTR,katalogu części zamiennych,instrukcji dla mechaników i elektryków zawierających schematy elektryczne,hydrauliczne i mechaniczne, 10. przeprowadzanie konserwacji i napraw lub sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem konserwacji i napraw dostarczonego Przedmiotu Zamówienia, w uzgodnionych okresach . Przeprowadzenie konserwacji i napraw nie zwalnia Wykonawcy od obowiązków wynikających z rękojmi lub gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium przetargowego. 2. Wadium, w zależności od woli Wykonawcy może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp. Tj. może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty,o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 ,poz.1158 wraz z późniejszymi zmianami) 6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 65 88150002 0000 0015 6390 0002 w terminie do dnia 26 maja 2009r do godz.11 ?? oznaczenie sprawy ZK/ZP/1/2009 7) O terminowym wniesieniu wadium zdecyduje data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego .Przelew winien być dokonany w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego w terminie określonym powyżej. 8) Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. 9) Wadium wnoszone w pozostałych formach winno być dostarczone w formie oryginału do siedziby Zakładów Komunalnych Spółka z o.o. Rabka-Zdrój ul. Kilińskiego 46b (kasa) w terminie określonym powyżej .Potwierdzeniem wniesienia tej formy wadium będzie dołączona do oferty kserokopia dokumentu stanowiącego wadium potwierdzona za zgodność z orginałem przez Wykonawcę. 10) Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium ,spowoduje, że Wykonawca zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania . 11) Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art.46 Ustawy Pzp. 12) Wysokość wadium przetargowego 3000,00 zł(słownie:trzy tysiące złotych 00/100 PLN ) w terminie wyszczególnionym w ust.6 niniejszego rozdziału SIWZ powyżej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 pkt.1-3 Wykonawcy którzy złożą ofertę wspólną i spełnią warunki w art.23 Ustawy Pzp. Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp,w szczególności. 1) Zgodnie z art.24 ust.1 wyklucza się z postępowania: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie ,a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba ,że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności ,za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. b) Wykonawców ,w stosunków do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawców ,którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu ,jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ,z wyjątkiem przypadków ,gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Osoby fizyczne ,które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia ,przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ,a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. f) Spółki partnerskie ,których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową ,przestępstwo przekupstwa ,przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ,a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawo mocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia ,przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowe ,przestępstwo przekupstwa ,przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ,a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem udzielenie zamówienia ,przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowe ,przestępstwo przekupstwa ,przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ,a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. i) Podmioty zbiorowe ,wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych pod groźbą kary; j) Wykonawców ,którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu ,o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3. 2) wg art.24 ust.2.wyklucza się z postępowania Wykonawców, którzy; a) Wykonywali bezpośredni czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności ,chyba,że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania ; c) Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Ustawy Pzp. d) Wykonawców którzy nie wnieśli wadium,w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 2. Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki,o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy .Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. VII. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie -charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności ,jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata);co najmniej 5 dostaw odpowiadającym swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości (bez podatku VAT) każdej z wymienionej dostaw stanowiącej co najmniej równowartość oferowanej wartości dostawy. 3. Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) Przychód osiągnięty przez wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 3 2) Wykonawca posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę nie niższą od wartości składanej oferty. 4. Wykonawcy muszą zadeklarować ,iż wykonają przedmiot zamówienia w terminach wymaganych przez Zamawiającego wyszczególnionych powyżej w Rozdziale V SIWZ. 5. Wykonawcy muszą posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż oferowana cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca oświadcza ,iż oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie cechy zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w rozdziale III niniejszej SIWZ 7. Wykonawcy oświadczą, że udzielą na przedmiot zamówienia gwarancji jakości zgodnych z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w rozdziale III niniejszej SIWZ, 8. Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy muszą złożyć w ofercie wszystkie wymagane przez zamawiającego oświadczenia, informacje dokumenty opracowania szczegółowo opisane w rozdziale VIII niniejszej SIWZ .Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzu oferty i załącznikach do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. 10. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale VIII niniejszej SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 11. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający Wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń ,dokumentów Szczegółowo wymienionych i opisanych w ust.3 niniejszego rozdziału SIWZ. 2.Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem dokumentacji przetargowej ,a także powinna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. 2. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, które powinny być właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ,w szczególności ; 1) Wypełniony czytelnie ,podpisany i opieczętowany Formularz oferty-załącznik do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy pzp Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń:; a) Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Pzp,wg treści załącznika nr 1 do SIWZ. b) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy ,tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej ni ż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .W zależności od osobowości firmy jest to; odpis z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu z KRS, W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat bądź w przypadku ,kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę ,właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu ,odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności .Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione ,przez US nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne bądź w przypadku ,kiedy uzyskał na to przewidzianą prawę zgodę ,właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu ,odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności .Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym,w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym, w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy ,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie ,Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) Dane finansowe,opracowane treści załącznika nr 3 do SIWZ, b) Części sprawozdania finansowego za rok 2008 tj.rachunek zysków i strat za 2008 r.W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008 ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy-za ten okres. c) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej -kredytowej ,w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Inne dokumenty,formularze,oświadczenia ,niezbędne do prawidłowej oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty. a) Tabela zawierająca wartość netto i ceny brutto poszczególnych elementów dostaw składających się na przedmiot zamówienia oraz określająca cenę ofertową wraz z terminem dostawy -opracowana wg Załącznika nr 4 do SIWZ; b) Deklaracja o udzieleniu gwarancji i warunkach serwisu -opracowana wg. Załącznika nr 6 do SIWZ c) Charakterystyka oferowanego pojazdu -opracowana wg. Załącznika nr 6 do SIWZ. Uwaga:Jeżeli charakterystyka ofertowego przez Wykonawcę pojazdu oraz osprzętu będzie odbiegać od wymagań postawionych przez zamawiającego oferta będzie podlegać odrzuceniu. 5) Kopia homologacji dla każdego przedmiotu zamówienia 6) Zaparafowana na każdej stronie kserokopia wzoru umowy -załącznik nr 7 do SIWZ -parafowaną na każdej stronie Uwaga: Dla zachowania ważności oferty treść projektu umowy nie może być zmieniona przez Wykonawcę. 7) Kserokopia dowodu wniesienia wadium przetargowego. 8) Zastrzeżenie nie udostępnienia informację stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. zgodnie z definicją art.12 pkt.4 Ustawy nr 8 do SIWZ . Zamawiający informuje ,że za tajemnice przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy b) Informację ujawnione przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert -zgodnie z art.86 ust.4 Ustawy. Uwaga: Zastrzeżenie nie udostępnienia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa innych niż wymienione ww. ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zastrzeżenie nie udostępniania informacji należy złożyć w oddzielnej zamkniętej kopercie , opisanej jako Zastrzeżenie nie udostępniania informacji,opatrzonej nazwą i adresem wykonawcy oraz nazwą postępowania przetargowego.Załącznik nr 6 do SIWZ- Zastrzeżenie nie udostępniania informacji winien być złożony u Zamawiającego nie później niż w terminie wyznaczonym na składanie oferty .Nie złożenie załącznika nr 6 -Zastrzeżenie nie udostępniania informacji będzie traktowane przez Zamawiającego jako zgoda Wykonawcy na udostępnienie całej złożonej przez Niego oferty. 3. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ,zamiast dokumentów ,o których mowa w ust.3 pkt.2 podpkt.b),c),d)niniejszego rozdziału ,składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem krajowym,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio,że: 1) Nie otwarto jego likwidacji,ani nie zgłoszono upadłości, 2)Nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) A w zakresie dokumentów , o których mowa w ust.3 pkt.2 podpkt.e składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,której dokumenty dotyczą. Dokumenty ,o których mowa w podpkt.1),3),4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokumenty,o których mowa w podpkt.2)powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust.8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym ,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów. 7. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę ,sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego 8. Zamawiający ,działając w oparciu o przepisy art.26 ust.3 Ustawy Pzp. Zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców ,którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych oświadczeń i dokumentów w określonym przez Zamawiającego terminie. Powyższe działanie Zamawiającego będzie miało zastosowanie jedynie w przypadku , gdy nie wystąpią inne, prócz wymienionych powyżej przesłanek, przyczyny do unieważnienia postępowania. 9. Zamawiający ,działając w oparciu o przepisy art.26 ust.4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców ,do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń ,o których mowa w niniejszym rozdziale ust.3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach