Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7410150 , fax. 089 7417275
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Królewiecka 60a 60a
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7410150, fax. 089 7417275
REGON: 51075037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Htttp://bip.warmia.mazury.pl/powiat_mragowski/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamawiający - Powiat Mrągowski : Zakup energii elektrycznej na rok 2013 dla Powiatu Mrągowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne. 2.Całkowite, SZACUNKOWE zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 wynosi 1 257 182 kWh. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 ( łącznie 13 odbiorców i 20 punkty odbioru ) 4.Proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 5.Dla większości punktów odbioru Zamawiający ma rozdzielne umowy na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej. Część obiektów ( oznaczonych gwiazdką ) posiada umowy kompleksowe wymagana jest również zmiana taryf we wskazanych punktach odbioru. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarta zostanie nowa odrębna umowa sprzedaży oraz nowe umowy dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Zamawiający oraz jego jednostki organizacyjne zawierać będą dla zarządzanych przez siebie punktów odbioru oddzielne umowy dystrybucji energii elektrycznej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo 6.Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR S.A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa energii elektrycznej.
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Gietrzwałd i podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Piecki oraz jednostek organizacyjnych Gminy Piecki w okresie 01.06.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-04-20 - Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Olsztynek oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olsztynek w okresie 01.07.2016r. - 30.06.2017r.
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY
Dodano: 2016-01-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa paliwa - etyliny bezołowiowej 98, oleju napędowego i olejów silnikowych do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o.o. w Piszu...
Dodano: 2015-12-14