Przetargi.pl
Zalup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Inżynierowie dla Rozwoju Wsi

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zalup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Inżynierowie dla Rozwoju Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Realizacji Projektu Inżynierowie dla Rozwoju Wsi, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu.W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni:zespół składający się co najmniej z 3 osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu, w tym Kierownika Zespołu, z wykształceniem wyższym rolniczym lub technicznym, doświadczeniem zawodowym z zakresu wdrażania projektów rozwoju wsi oraz doświadczeniem międzynarodowym z zakresu programowania rozwoju wsi w ciągu ostatnich 3 latach;minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny;minimum jeden komputer (wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem niezbędnym do realizacji zamówienia, na który to system i oprogramowanie Wykonawca będzie posiadał własne licencje, uprawniające go do ich użytkowania) z dostępem do Internetu;organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych;Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu.W ramach określonych wyżej zadań Biura, Wykonawca zapewni w szczególności:Zgromadzenie informacji na temat dobrych praktyk inżynierskich na rzecz rozwoju wsi.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:zebranie informacji na temat dobrych praktyk inżynierskich na rzecz rozwoju wsi poprzez wywiad środowiskowy wśród przedstawicieli zawodów inżynierskich działających w sektorze rolnym na terenie całego kraju, co najmniej dwóch LGD, dwóch lokalnych stowarzyszeń, dwóch organizacji producenckich lub organizacji rolniczych itp. - łącznie: co najmniej 25 podmiotów.celem zgromadzenia informacji na temat dobrych praktyk inżynierskich na rzecz rozwoju wsi jest uzyskanie co najmniej 6 opisów konkretnych przykładów partycypacji inżynierów w projektach rozwoju wsi z uwzględnieniem ich roli przy planowaniu lub realizacji;Główny zakres zgromadzonej informacji (dane z lokalnych organizacji) będzie dotyczyć typu projektów, oceny stopnia partycypacji, uzyskanych efektów realizacji projektu.przygotowanie w wersji papierowej i elektronicznej raportu z przebiegu procesu gromadzenia informacji na temat dobrych praktyk inżynierskich na rzecz rozwoju wsi i analizy zebranych informacji na temat dobrych praktyk inżynierskich na rzecz rozwoju wsi w poszczególnych województwach stanowiącego merytoryczną podstawę dla wydania broszury, o której mowa w punkcie 3.3.Wybrany przez Wykonawcę skład zespołu gromadzącego informacje na temat dobrych praktyk inżynierskich na rzecz rozwoju wsi i przygotowującego raport (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zmawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego składu ww. zespołu, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczny wygląd oraz treść raportu i analizy muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą druku.Teksty i zdjęcia zamieszczone w raporcie i analizie, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do raportu zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Na wszystkich materiałach wytworzonych na potrzeby niniejszej części zamówienia wymagane są logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: do 31.10.2012 r.Organizacja i przeprowadzenie serii czterech jednodniowych seminariów na temat dobrych praktyk i środowiska naukowo - technicznego na potrzeby rozwoju obszarów wiejskich.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:kompleksową organizację i realizację serii czterech seminariów regionalnych dot. roli inżynierów rolnictwa oraz ich działalności stowarzyszeniowej w aktywizacji obszarów wiejskich dla środowiska inżynierów rolnictwa i przedstawicieli innych zawodów inżynierskich działających w sektorze rolnym i zrzeszonych w stowarzyszeniach zawodowych o zasięgu ogólnokrajowym;nabór uczestników seminariów, w tym:- nabór łącznie co najmniej 120 osób - inżynierów rolnictwa i innych zawodów inżynierskich działających w sektorze rolnym, zrzeszonych w organizacjach zawodowych; minimalny udział w jednym seminarium 30 uczestników (transport na miejsce konferencji uczestnicy zapewniają we własnym zakresie);- nabór uczestników seminarium odbędzie się poprzez rozesłanie informacji o seminarium do oddziałów terenowych organizacji inżynierskich rolników oraz co najmniej 5 innych organizacja inżynierskich z zaproszeniem do oddelegowania osób na seminaria;- produkcja i dystrybucja opracowanych przez Wykonawcę zaproszeń do udziału w seminarium skierowanych do uczestników oddelegowanych przez organizacje inżynierskie, w szczególności: projekt, druk i dystrybucja co najmniej 120 zaproszeń do udziału w seminarium (w kolorze, format A4, papier 250 g/m2), opatrzonych logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wszelkie pozostałe dokumenty i informacje mogą być zamieszczone do pobrania na stronie internetowej Wykonawcy (adres strony musi być podany w zaproszeniu);opracowanie i realizację szczegółowego programu jednodniowego seminarium oraz powtarzalnej prezentacji multimedialnej w oparciu o ramowy program seminarium stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ;najmniej czterech wykładowców z wykształceniem wyższym rolniczym lub technicznym i co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w sektorze rolnictwa i rozwoju wsi, w tym doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 (dwóch) szkoleń lub seminariów o tematyce rolniczej ilub rozwoju obszarów wiejskich w okresie ostatnich 3 lat; przygotowanie co najmniej 120 teczek seminaryjnych zawierających program seminarium, informację o możliwościach zrzeszania się inżynierów rolnictwa w stowarzyszeniach zawodowych, założenia rozwoju wsi zgodnie z aktualną propozycją strategii rozwoju wsi MRiRW;cztery sale wykładowe, po jednej we Wrocławiu, Toruniu, Krakowie i Białymstoku;wyposażenie sal w zakresie niezbędnym do realizacji programu seminariów, zgodnie z poniższymi wymaganiami:ilość miejsc: odpowiadająca liczbie uczestników poszczególnych seminariów,- minimalne wyposażenie sal: obsługa techniczna, rzutnik, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony, stały dostęp do Internetu;obsługę cateringową seminariów na terenie obiektu szkoleniowego lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, w dniach realizacji każdego z seminariów,w ilości odpowiadającej liczbie uczestników poszczególnych seminariów,w szczególności: 2 przerwy kawowe, 1 dwudaniowy obiad z napojami, zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w punkcie c).Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program seminarium, o którym mowa punkcie c), listę wykładowców oraz prezentację multimedialną przygotowaną w oparciu o ramowy program seminarium najpóźniej na 7 dni przed terminem seminarium.Wszystkie materiały seminaryjne (w tym szczegółowy program jednodniowego seminarium, prezentacja multimedialna w oparciu o ramowy program, teczka seminaryjna, informacja o możliwościach zrzeszania się inżynierów rolnictwa w stowarzyszeniach zawodowych, założenia rozwoju wsi zgodnie z aktualną propozycją strategii rozwoju wsi MRiRW) a także prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.11.2012 r.Opracowanie merytoryczne oraz druk broszury z przykładami dobrych praktyk inżynierskiego środowiska zawodowego specjalistów rolnych na rzecz rozwoju wsi.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką broszury;przygotowanie projektu i druk 500 egzemplarzy broszury pt.: Dobre praktyki inżynierskie na rzecz rozwoju wsi, według następującego konspektu: OKŁADKA 1 - strona tytułowa wraz z logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ.OKŁADKA 2 - informacja o sposobie finansowania projektu i informatora z funduszy KSOW, informacje redakcyjne.TREŚĆ:Powtórzenie strony tytułowej - 1 strona. Informacja o KSOW - 2 strony.Wstęp i uzasadnienie opracowania broszury - 2 strony. Informacja o wykonawcy i partnerach - 1 strona. Opracowanie: a) Charakterystyka PROW i umiejscowienie KSOW - 2 strony.b) Stowarzyszenia zawodowe specjalistów inżynierów rolnictwa - 2 strony.c) Działalność naukowo - techniczna na rzecz rolnictwa i rozwoju wsi - 2 strony.d) Innowacyjność inżynierska a rozwój obszarów wiejskich 2 strony.e) Przykłady działań dla rozwoju wsi (dobre praktyki) - 14 stron z fotografiami.Informacja o możliwości wymiany informacji i doświadczeń przez Internet - 3 strony.Podsumowanie w formie syntetycznego opisu efektów projektu - 1 strona.OKŁADKA 3 - Logotypy i slogany wykonawcy i partnerów projektu. OKŁADKA 4 - Logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Parametry techniczne:- wymiary/format B5,- 2 arkusze drukarskie (2x16),- ilość stron: 32 + okładka,- 4 strony okładki w kolorze, foliowane, papier kredowy 350 gm2,- środek w kolorze, papier kredowy 90 gm2,- zszywka.styl i język tekstów musi być dostosowany do specyfiki broszury;merytoryczne i graficzne opracowanie broszury, przygotowanie do druku, w tym korektę językową przed łamaniem tekstu oraz drugą korektę w ramach poprawek korektorskich po łamaniu tekstu, z uwzględnieniem poprawek Zamawiającego;autorską dokumentację fotograficzną do tekstów (co najmniej 30 zdjęć różnej wielkości)i graficzną obróbkę fotografii, adekwatną do tematyki broszury;zamieszczenie w broszurze wymaganych logotypów i sloganów wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ.Wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zmawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac nad broszurą. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego składu zespołu redakcyjnego, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczny wygląd i treść broszur musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą druku. Wykonawca wykona i dostarczy broszury Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie broszur musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Teksty i zdjęcia zamieszczone w broszurze, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do broszury zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.11.2012 r.Organizacja i przeprowadzenie w Warszawie krajowej konferencji na temat dobrych praktyk i środowiska naukowo - technicznego na potrzeby rozwoju obszarów wiejskich.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:kompleksową organizację i przeprowadzenie w Warszawie krajowej konferencji zgodnie z programem, o którym mowa w punkcie c); nabór co najmniej 80 uczestników konferencji, w szczególności inżynierów rolnictwa i innych zawodów inżynierskich działających w sektorze rolnym, zrzeszonych w organizacjach zawodowych (transport na miejsce konferencji uczestnicy zapewniają we własnym zakresie); opracowanie i realizacja szczegółowego programu krajowej konferencji;co najmniej czterech wykładowców z kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym adekwatnym do programu konferencji, o którym mowa w punkcie c);salę konferencyjną zgodnie z poniższymi wymaganiami:- pojemność sali: co najmniej 80 a maksymalnie 400 miejsc siedzących,- minimalne wyposażenie sal: obsługa techniczna, rzutnik, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony, stały dostęp do Internetu;obsługę cateringową konferencji na terenie obiektu konferencyjnego lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, w ilości odpowiadającej liczbie uczestników konferencji, w szczególności: 2 przerwy kawowe, 1 dwudaniowy obiad z napojami, zgodnie z programem konferencji, o którym mowa w punkcie c).Termin realizacji tej części zamówienia: do 31.12.2012 r.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program konferencji, o którym mowa w punkcie c) oraz listę wykładowców najpóźniej na 4 tygodnie przed terminem konferencji.Wszelkie materiały konferencyjne (w tym szczegółowy program krajowej konferencji) a także prezentacje ilub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników zawierać będą stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach