Przetargi.pl
Założenie sadów na powierzchni 3,59 ha w ramach realizacji projektu: Ochrona in situ żubra w Polsce -część północno-wschodnia - zadanie II 12 (poprawa bazy pokarmowej żubra na terenie Nadleśnictwa Żednia)

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/zednia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie sadów na powierzchni 3,59 ha w ramach realizacji projektu: Ochrona in situ żubra w Polsce -część północno-wschodnia - zadanie II 12 (poprawa bazy pokarmowej żubra na terenie Nadleśnictwa Żednia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu 8 sadów w Nadleśnictwie Żednia w 2012 roku w ramach projektu Ochrona in situ żubra w Polsce -część północno-wschodnia finansowanego w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko oraz w 15 % przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ Zakładanie sadów - opis usługi 2. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 77200000-2 Usługi leśnictwa 77211600-8 Sadzenie drzew 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami, w szczególności: - Zasadami hodowli lasu - wprowadzonymi zarządzeniem Nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna). - Instrukcją ochrony lasu - wprowadzoną zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna). - Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasu - wprowadzona zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna) - Instrukcją bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzoną zarządzeniem Nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 lipca 1997 r. - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. 2006, Nr 58, poz. 405). - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 07 czerwca 2010roku (Dz. U. 2010, Nr 109, poz.719). - Zasadami, kryteriami i standardami zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http://www/fsc.pl. Polskimi kryteriami i wskaźnikami trwałego i zrównoważonego zagospodarowania lasów dla potrzeb certyfikacji lasów PEFC - http:/www.pefc-polska/dokumenty/polskie_kryteria_certyfikacji_lasów. 4. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną usługę będzie płatna po wykonaniu części zamówienia tj. płatność po wykonaniu zadania: 1) po założeniu sadów oraz po mechanicznym zabezpieczeniu sadzonek przed zgryzaniem i uszkodzeniem (założeniu osłonek) 2) po wykonaniu zabiegu pielęgnacji I w terminie do końca czerwca 2012 r. 3) po wykonaniu zabiegu pielęgnacji II w terminie do końca września 2012 r. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac, określone zostaną w zleceniu prac do wykonania (wzór stanowi załącznik do umowy, dopuszcza się również zlecenie wygenerowane z rejestratora leśniczego) Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez w/w leśniczych na druku Protokół odbioru (wzór stanowi załącznik do umowy). Protokoły odbioru prac stanowić będą podstawę do wystawienia faktury za wykonane przez Wykonawcę usługi Termin płatności: do 14 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu Forma i warunki płatności jak we wzorze umowy - złącznik nr 6 do SIWZ b) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. f) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę w całości 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców z zastrzeżeniem, że Podwykonawcy posiadać będą co najmniej minimalne wymagania dla Wykonawców określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości: 1300,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach