Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenowego dla jednostki ewidencyjnej 246101_1 miasto Bielsko-Biała - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenowego, w oparciu o inicjalną bazę GESUT oraz uzgodnienia z władającymi sieciami uzbrojenia, zgodną z modelem pojęciowym zawartym w Rozporządzeniu 2015GESUT, dla jednostki ewidencyjnej 246101_1 miasto Bielsko-Biała. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących czynności: - zgłoszenie pracy geodezyjnej, - Wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym w umowie § 5 pkt II. 5 do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu realizacji prac objętych niniejszymi Warunkami Technicznymi. - pozyskanie danych niezbędnych do przeprowadzenia prac od Zamawiającego, - utworzenie roboczej bazy danych poprzez weryfikację, modyfikację i uzupełnienie bazy o brakujące elementy, - współpraca z władającymi sieciami uzbrojenia, dodatkowe uzgodnienia oraz pozyskanie dodatkowych danych od władających sieciami uzbrojenia terenu, - zachowanie spójności topologicznej bazy GESUT z pozostałymi bazami wymienionymi w punkcie 6.1, - zaimplementowanie bazy danych GESUT do systemu GEO-INFO7, - przekazanie Zamawiającemu operatu technicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale),w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ (wzór oświadczenia zamieszczony zostanie na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Wydziału Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2021 roku, w podziale na 3 zadania
Dodano: 2021-03-01 - Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Wydziału Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2021 roku, w podziale na 3 zadania
Dodano: 2020-12-01 - Prace geodezyjne i kartograficzne
Dodano: 2020-01-21 - Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Wydziału Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2020 roku, w podziale na 3 zadania
Dodano: 2019-12-20 - Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków wraz ze stabilizacją punktów granicznych z podziałem na dwa zadania: zadanie 1) Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w rejonie ulicy Chałubińskiego 9 zadanie 2) Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych działek wzdłuż ulicy Raciborskiej
Dodano: 2019-12-02 - „Inwentaryzacja punktów osnowy wysokościowej oraz dostosowanie szczegółowej wysokościowej osnowy do układu PL-EVRF2007-NH dla powiatu raciborskiego”.
Dodano: 2019-07-03 - Wykonywanie prac geodezyjnych dla Referatu Nieruchomości Gminy w Wydziale Skarbu Miasta Jaworzna w 2019 roku
Dodano: 2019-01-22 - Prace geodezyjne i kartograficzne
Dodano: 2019-01-22 - Obsługa geodezyjna i kartograficzna w 2019 roku Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Piekary Śląskie
Dodano: 2019-01-10 - Wykonywanie prac geodezyjnych dla Wydziału Skarbu i Wydziału Obrotu Nieruchomościami Miasta Jaworzna w 2019 roku, w podziale na 4 zadania
Dodano: 2019-01-04