Przetargi.pl
Założenie i modernizacja wysokościowej osnowy szczegółowej III klasy na obszarze powiatu kartuskiego

Starostwo Powiatowe w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 058 6810328
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kartuzach
    ul. Dworcowa 1 1
    83-300 Kartuzy
    tel. 058 6810328
    REGON: 19168645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie i modernizacja wysokościowej osnowy szczegółowej III klasy na obszarze powiatu kartuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zamówienia jest założenie 150 znaków osnowy wysokościowej III klasy na obszarze powiatu kartuskiego oraz modernizacja osnowy związana z wykonanymi pomiarami. Wstępnie przewiduje się lokalizację punktów na następujących obszarach: gm.Kartuzy: Kiełpino, Sitno; gm.Żukowo: Banino, Barniewice, Borkowo , Chwaszczyno, Rębiechowo, Miszewo, Miszewko, Pępowo, Sulmin, Tuchom; Szczegółową lokalizację punktów należy uzgodnić z Kierownikiem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kartuzach przed rozpoczęciem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy muszą: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub muszą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Kierownictwo robót polowych i kameralnych musi posiadać świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie I. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej siwz metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienia warunków zgodnie z art. 22 oraz z art. 26 ust.3 i 4 ustawy Pzp, zostaną wykluczeni z postępowania, natomiast nie spełnienie choć jednego z pozostałych warunków siwz przyczyni się do odrzucenia ich oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 2); 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3); 1.3 odpowiednio wypełnione oświadczenie o podwykonawcach (zał. nr 4) 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (osoba która prowadzi działalność gospodarczą); 1.5 Oświadczenie Wykonawcy o przestrzeganiu poufności dostępu do danych oraz nie wykorzystywanie danych uzyskanych podczas świadczenia usług do celów innych poza usługą objętą zamówieniem oraz o nie udostępnieniu danych osobom trzecim. 1.6 Oświadczenie zawierające imię i nazwisko kierownika robót polowych i kameralnych wraz ze świadectwem uprawnień zawodowych w zakresie I. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wyżej wymieniony dokument (1.2, 1.4, 1.5.) musi złożyć każdy podmiot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach