Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. 14 Lutego 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 212 34 25 , fax. 0-67 212 46 81
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. 14 Lutego 20 20
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81
REGON: 57076656800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
założenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych i przepustów na drogach gminnych miasta Piły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) założenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych i przepustów na drogach gminnych miasta Piły, poprzez pozyskanie danych do ewidencji i wprowadzenie ich do systemu komputerowego np. eDIOM lub równoważnego, dla sieci dróg gminnych miasta Piły o długości ok.168.40 km, w tym o nawierzchni utwardzonej ok.125,70 km, a o nawierzchni gruntowej ok. 38,30 km. Na drogach gminnych zlokalizowane są 3 mosty i 3 kładki. Możliwe jednak jest, że w trakcie realizacji zadania zakres opracowania ze względu na faktyczną długość dróg może ulec zmianie- do 5% bez zmiany wynagrodzenia, 2) dostawa oprogramowania, 3) szkolenie pracowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 3 zadania w zakresie elektronicznej ewidencji dróg w miastach o długości pozyskanych danych min. 100 km każde; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają licencję z Instytutu Budowy Dróg i Mostów w Warszawie na stosowanie metody BIKB-IBDIM, 6.Wykonawca przed wyborem najkorzystniejszej oferty na wezwanie Zamawiającego zaprezentuje system zaproponowany w ofercie, celem potwierdzenia spełnienia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2.Formularz cenowy - załącznik nr 1a 3.Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 4.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 5. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 6.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 7. Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 8. Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 9.Wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań w zakresie elektronicznej ewidencji dróg w miastach o długości pozyskanych danych min. 100 km każde - załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną