Przetargi.pl
Założenie ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej gminy Winnica

Zarząd Powiatu Pułtuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6921266
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pułtuskiego
    ul. Białowiejska 5 5
    06-100 Pułtusk
    tel. 023 6921266
    REGON: 13037772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej gminy Winnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    województwo: mazowieckie (14), powiat: Pułtuski (1424), jednostka ewidencyjna: WINNICA (142406_2), a) Powierzchnia jednostki ewidencyjnej (gminy): 11 508,35ha. b) Przewidywana liczba jednostek rejestrowych : 2204. c) Przewidywana liczba działek : 5788 d) Przybliżona liczba budynków : 3207
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. Ustala się wadium w wysokości 5 000 zł , słownie: pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - m.in.: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6)prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, 7)posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, 8) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością minimum jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcę, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została należycie wykonana ( przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością założenia ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od 2/3 kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia), 9) minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - każda z osób posiadających uprawnienia 1 i 2 musi być pracownikiem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony lub być właścicielem, bądź współwłaścicielem firmy, w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym, 10) akceptują termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, 11) akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w niniejszej Specyfikacji , 12) sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a), W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2 Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp., wypełnione wg wzoru - załącznik nr 3 Wykaz osób i podmiotów przewidzianych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zakres uprawnień zawodowych, staż pracy, zajmowane stanowisko, forma zatrudnienia, dyplom ukończenia studiów wyższych) - minimum 3 osoby muszą posiadać uprawnienia w zakresie 1 i 2 i być zatrudnione na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony lub być właścicielem, bądź współwłaścicielem firmy , w tym dwie osoby muszą posiadać wyższe wykształcenie - załącznik nr 4 . W celu potwierdzenia wpisanych danych należy dołączyć poświadczone przez upełnomocnionego przedstawiciela podmiotu: - kopie świadectw nadania uprawnień w zakresie 1 i 2 dla minimum 3 osób wykazanych do realizacji przedmiotu zamówienia - kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej dla minimum dwóch osób z uprawnieniami w zakresie 1 i 2. Wykaz niezbędnego zaplecza technicznego, którym dysponuje wykonawca zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 - Potencjał sprzętowy i produkcyjny Wykaz wykonanych robót geodezyjno-kartograficznych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością założenia ewidencji budynków i lokali z aktualizacją użytków gruntowych terenów zabudowanych oraz opracowanie numerycznej mapy ewidencyjnej i zasadniczej rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od dwóch trzecich kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia) - (załącznik nr 6). Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7). Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 8 Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach