Przetargi.pl
Załadunek, transport oraz utylizacja odpadów zawierających azbest z terenu gminy Czarny Dunajec

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Załadunek, transport oraz utylizacja odpadów zawierających azbest z terenu gminy Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zawiązanej z załadunkiem, transportem oraz utylizacją odpadów zawierających azbest z terenu gminy Czarny Dunajec w roku 2010. Usługa związana jest z realizacją Uchwały Nr XXXVI/374/2010 Rady Gminy Czarny Dunajec z dnia 28 maja 2010 roku. Odpady azbestowe są złożone na prywatnych posesjach właścicieli, którzy zgłosili chęć ich usunięcia i utylizacji w przewidziany prawem sposób. Wybrany wykonawca usługi będzie miał za zadanie dotrzeć pod wszystkie wskazane przez Zamawiającego adresy, załadować za pisemnym potwierdzeniem właściciela/właścicieli odpadów, ich odbioru. Zważenie odbieranych płyt azbestowo-cementowych odbywać się będzie w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w miejscu do tego wyznaczonym oraz złożyć na właściwym do przyjmowania takich odpadów składowisku. Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest do usunięcia w ramach usługi, wynosi około 200 ton. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do wywozu i utylizacji wynika z parametrów budynków podawanych przez osoby zgłaszające odpady oraz rodzaju płyt azbestowych (w przypadku pokryć dachowych z eternitu) oraz oceny własnej pracowników przyjmujących zgłoszenia. Ilość ta może ulec zmianie w przypadku błędnego oszacowania wagi odpadów przez ich właściciela/właścicieli. Po wyłonieniu Wykonawcy, zostanie mu przekazana dokładna lista osób oraz adresów posesji, na których są złożone odpady azbestowe, wraz z telefonami kontaktowymi do tych osób - celem sporządzenia harmonogramu wywozu odpadów oraz sprawnego dotarcia na miejsce ich złożenia. Wykonawca powinien spełniać warunki określone w następujących aktach prawnych: - Rozporządzeniu Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest /Dz. U. Nr 192, poz. 1876 ze zmianami/, - Rozporządzeniu Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. Nr 71,poz. 649/, - Rozporządzeniu Min. Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów /Dz. U. Nr 216, poz. 1824/. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach