Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
- Data zamieszczenia: 2011-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
ul. Słowackiego 20 20
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
REGON: 65001649500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Załadunek, transport oraz ułozenie płyt betonowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Lokalizacja płyt; Leśnictwo Łukawiec Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 i 15 cm , powierzchnia 350 m2 wywóz na odległość do 30 km (leśnictwo Nowiny Horynieckie) ułożenie na istniejącej podsypce piaskowej. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 i 15 cm , powierzchnia 600 m2 wywóz na odległość do 40 km (leśnictwo Dziewięcierz) ułożenie na istniejącej podsypce piaskowej. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 i 15 cm , powierzchnia 1714 m2 wywóz na odległość do 10 km (leśnictwo Łukawiec) ułożenie na istniejącej podsypce piaskowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500.00 PLN (słownie: tysiąc pięćset 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-07-06 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2016/2017 do szkół i oddziałów przedszkolnych
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Lesko od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkoły podstawowej na terenie Gminy Cisna w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Zespołu Szkół w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Usługi przewozowe na zawody sportowe dzieci i młodzieży
Dodano: 2016-03-24 - Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego - 8 zadań
Dodano: 2016-02-05 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do Publicznego Gimnazjum w Ostrowie z miejscowości Borek Mały, Kozodrzy i Skrzyszowa.
Dodano: 2015-12-15 - DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MOŁODYCZU W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU.
Dodano: 2015-08-19 - Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum w okresie od 01 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku w oparciu o bilety miesięczne.. Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum w okresie od 01 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku w oparciu o bilety miesięczne..
Dodano: 2015-08-10 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Padwi Narodowej (gimnazjum i szkoła podstawowa) w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-08-06