Przetargi.pl
Załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe.

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-430 Jeżowe, Jeżowe 136A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8794304 , fax. 015 8794304
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe 136A 136A
    37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 015 8794304, fax. 015 8794304
    REGON: 83040941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe. 2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Załadunek, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu północnego wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Opróżnianie koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Jeżowe (w tym także kosze w parku w miejscowości Nowy Nart i Jeżowe). Opróżnianie pojemników znajdujących się na placu targowym w Jeżowem i nad zalewem w Jeżowem-Kowalach. 2) Załadunek, transport, zagospodarowanie lub unieszkodliwianie selektywnie zebranych odpadów przez właścicieli nieruchomości: a) papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, b) szkło, opakowania ze szkła, c) metale, opakowania z metalu, d) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, e) opakowania wielomateriałowe, f) odpadów biodegradowalnych, g) odpadów problemowych tj. zużytych akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, świetlówek, chemikalii, h) zużytych baterii, i) przeterminowanych leków, j) odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon, k) odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zimnego popiołu. 3. Wykonawca jest zobowiązany odebrać z nieruchomości każdą ilość zebranych odpadów. 4. Odbiór odpadów ze szkół po zbiórce odpadów w ramach sprzątania świata (odbiór możliwy podczas zbiórki zwykłej). 5. Odbiór odpadów po imprezie plenerowej (Dni Jeżowego, Dożynki Gminne) na zgłoszenie Zamawiającego. 6. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów: odpady zmieszane - 1 raz w miesiącu opróżnianie koszy ulicznych, opróżnianie pojemników z placu targowego i z zalewu w Jeżowem-Kowalach - nie dopuszczając do ich przepełnienia, min. 1 raz w miesiącu. Wykonawca wyposaży i postawi 1 pojemnik KP-7 na placu targowym i 1 pojemnik KP-7 nad zalewem. Lokalizacja pojemników KP-7 podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. zbierane selektywnie: opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych, stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego - po ich zapełnieniu na zgłoszenie Zamawiającego; pozostałe: - odpady biodegradowalne - 2 razy w roku - odpady problemowe tj. zużyte akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, świetlówki, chemikalia- 1 raz w roku w ramach tzw. mobilnej zbiórki - zużyte baterie, które będą zbierane w wyznaczonych punktach przez Zamawiającego. Wyposażenie w pojemniki ciąży na Wykonawcy. Odebranie odpadów będzie następowało w zależności od zapełnienia pojemników po zgłoszeniu potrzeby odbioru przez Zamawiającego. - przeterminowane leki - 2 punkty zbiórki na terenie Gminy Jeżowe. Wyposażenie w pojemniki ciąży na Wykonawcy, odbieranie na zgłoszenie Zamawiającego (w zależności od potrzeb) - odpady wielkogabarytowe i zużyte opony - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów; -odpady budowlane i rozbiórkowe - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów. - zimny popiół - 2 x w roku przy zbiórce odpadów budowlanych. Przez jeden rok rozumie się rok związany umową tj. okres od 01 lipca 2014 do 30 czerwca 2015. 7. Usługa wywozu odpadów poza harmonogramem, na zgłoszenia właściciela nieruchomości będzie odbywać się odpłatnie na podstawie umowy między Wykonawcą i właścicielem nieruchomości. 8. Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), który zostanie zorganizowany przez Zamawiającego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażenia punktu w pojemniki pozwalające gromadzić następujące rodzaje odpadów: papier, tektura i opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych, szkło i opakowania ze szkła, metal i opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, odpady wielkogabarytowe i zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe (posegregowane), popiół, chemikalia, zużyte akumulatory i baterie, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, świetlówki, odpady tekstylne - wielkość i typ tych pojemników będzie zależna od przyjętego modelu gromadzenia odpadów. PSZOK powinien być czynny 1 raz w tygodniu, w piątki (w dni robocze) w godz. 900-1800. Obsługa PSZOK-u ciąży na Wykonawcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa. 11. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach według wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu raz na kwartał informacji z PSZOK-u zawierającej: ilość, rodzaj oraz sposób zagospodarowania odpadów zebranych selektywnie ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kopii dowodów dostarczenia odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 14. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 15. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zebranych selektywnie odpadów. 16. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 17. W przypadku nieosiągnięcia poziomów o których mowa w pkt. 15 i 16 Wykonawca zwróci Zamawiającemu kary nałożone za nieosiągnięcie tych poziomów. Obowiązek zwrotu Zamawiającemu nałożonych na niego kar obciążają Wykonawcę również w przypadku, gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 18. Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, którym dysponuje Wykonawca. 19. Sprzęt o którym mowa w pkt 10 musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 20. Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami zmieszanymi. 21. Na rok 2015 Wykonawca ustali terminy odbioru odpadów i dostarczy harmonogram właścicielom nieruchomości co najmniej 1 miesiąc przed rozpoczęciem nowego roku kalendarzowego. Harmonogram powinien być kolorowy, zgodnie kolorystyką worków i odpadów jakie powinny być w nich umieszczane. Harmonogram o którym mowa wyżej powinien zawierać również informacje edukacyjne związane z selektywną zbiórką odpadów (sposoby segregacji). Ponadto harmonogram działania PSZOK po zatwierdzeniu przez Zamawiającego również należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości. Opracowane harmonogramy muszą być bezwzględnie przestrzegane. Harmonogram odbioru odpadów i harmonogram działania PSZOK-u musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ w rozdz. 3 pkt 1-27
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowe.bip.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach