Przetargi.pl
Załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie usługi związanej z odbiorem i załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest zdeponowanych w obrębie położonych na terenie Miasta i Gminy Olkusz - będących własnością osób fizycznych. 2. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać przygotowane do transportu (przez mieszkańców) odpady z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ustalanym na bieżąco harmonogramem w formie zlecenia podpisanego przez Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska i Terenów Rolnych Urzędu Miasta i Gminy Olkusz. 3. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania odbioru odpadów azbestowych z poszczególnych nieruchomości w formie podpisanych przez ich właścicieli oświadczeń, stanowiących załącznik do Umowy. 4. Każdorazowo po realizacji zlecenia Wykonawca przekaże wykaz nieruchomości z których został odebrany odpad wraz z oświadczeniami mieszkańców, dokumenty wagowe ze składowiska oraz karty przekazania odpadów 5. Zamawiający przewiduje do usunięcia 200 Mg odpadów zawierających azbest. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający gotowość przyjęcia odpadów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Olkusz w najbliżej położonym miejscu, w którym mogą być one przetworzone lub umowę w tym zakresie. 7. Wykonawca powinien spełniać wymagania prawne związane z prowadzeniem działalności będącej przedmiotem zamówienia w tym posiadać min. zezwolenie na transport odpadów zawierających azbest.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach