Gmina Strzegowo ogłasza przetarg
- Adres: 06-445 Strzegowo, Plac Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6794004 , fax. 23 6704085
- Data zamieszczenia: 2017-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegowo
Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie
tel. 23 6794004, fax. 23 6704085
REGON: 13037844000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Załadunek i transport pospółki na remont dróg gminnych - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: załadunek, transport oraz rozładunek pospółki na remont dróg gminnych na terenie gminy Strzegowo (na miejsce wskazane przez zamawiającego w łącznej ilości około 5900 m3) w ilościach i na odległości: powyżej 0 km do 5 km - 300 m3, powyżej 5 km do 8 km - 700 m3, powyżej 8 km do 12 km - 800 m3, powyżej 12 km do 15 km - 2400 m3, powyżej 15 km do 20 km - 1700 m3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pospółki. W oparciu o art. 34 ust 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w ramach niniejszego zamówienia zastosowane zostanie prawo opcji. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w zakresie nie mniejszym niż 70% wartości umowy, natomiast pozostałe 30% Zamawiający zrealizuje w zależności od bieżących potrzeb. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może , ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca będzie świadczył usługi transportu pospółki zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego co najmniej czterema samochodami jednocześnie, przystosowanymi do warunków terenowo-gruntowych, o ładowności od 6 m3 do 18 m3 każdy, a jeżeli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego także mniejszą liczbę samochodów. Zaleca się, aby wykonawca zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowców pojazdów transportujących pospółkę, b) operatorów sprzętu do załadunku pospółki. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy również osób wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2 pkt 1 lit. a czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w pkt 4), Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żądane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6) Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia wymogów, o których mowa w pkt. 5) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkoły w roku szkolnym 2023/2024, w tym zapewnienie im opieki
Dodano: 2024-07-16 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2024-07-16 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przemiarowie w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-11 - „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025”
Dodano: 2024-07-05 - Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Rzewnie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzewniu, a także ich dwukrotnym odwozie do miejsc zamieszkania, w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-07-03 - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-03 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przemiarowie w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usług przewozu osób do Amb. Stacji Dializ Szpitala Praskiego Sp. z o.o. p.w. Przemienienia Pańskiego Warszawie w ramach transportu medycznego pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób
Dodano: 2024-06-18 - „Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”
Dodano: 2024-05-31 - Świadczenie usług transportowych na potrzeby organizacji wizyt studyjnych
Dodano: 2024-04-11