Widzewskie Domy Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 92-318 Łódź, Al. J. Piłsudskiego 133
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6749088, 042 6749230 , fax. 042 6749159
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Widzewskie Domy Kultury
Al. J. Piłsudskiego 133 133
92-318 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6749088, 042 6749230, fax. 042 6749159
REGON: 00087025000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników obozu szkoleniowo - wypoczynkowego Zespołu Pieśni i Tańca ANILANA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługa hotelarska w dniach 13-21 lutego 2010 dla uczestników obozu szkoleniowo - wypoczynkowego Zespołu Pieśni i Tańca ANILANA - w pokojach 2- , 3- osobowych lub apartamentach. 2. Hotel powinien: 1. posiadać kategoryzację minimum Fundusz Wczasów Pracowniczych 2. być położony w odległości do 80 km od Łodzi 3. posiadać co najmniej 53 miejsc noclegowych 4. posiadać salę odpowiadająca wymogom na zajęcia taneczne ( minimum 50 m2, podłoga-parkiet) wyposażoną w nagłośnienie. 1. Usługa gastronomiczna w czasie całego pobytu: 1. śniadania w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 2. obiady (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu): zupa 150 g danie główne: mięso 150 g ziemniaki 200 g, surówka 100 g deser 100 g 3. kolacje w formie bufetu szwedzkiego Podane gramatury dotyczą posiłków po ich przygotowaniu, tj. ugotowaniu czy upieczeniu. 5) Rozliczenie kosztów usługi hotelarskiej i restauracyjnej nastąpi na podstawie faktycznej ilości uczestników obozu (ilość wykorzystanych noclegów i spożytych posiłków x oferowana cena jednostkowa). 6) W chwili obecnej planowana liczba uczestników obozu - ok. 53 osób.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą. 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji . 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się min. następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. A.3) Wzór umowy parafowany przez Wykonawcę. A.4) Proponowany jadłospis na wszystkie posiłki z określoną gramaturą składników B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdk.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- najem bufetu szkolnego
Dodano: 2015-09-17 - najem bufetu szkolnego
Dodano: 2015-08-25 - najem bufetu szkolnego
Dodano: 2015-08-07 - Obsługa 19 szkoleń dla pracowników Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2015-04-01 - Świadczenie usług organizacyjnych w ramach Mixera Regionalnego - Łódzkie 2014 organizowanego w związku z realizacją projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015
Dodano: 2014-05-30 - Usługa zorganizowania wyjazdu studyjnego do Danii i Holandii dla 25 osobowej delegacji naukowców z województwa łódzkiego
Dodano: 2014-04-02 - Zakup usługi hotelowo-gastronomiczno-konferencyjnej w związku z Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2013
Dodano: 2013-07-19 - Usługa zorganizowania 6-cio dniowego wyjazdu studyjnego na Ukrainę dla 22-osobowej grupy pszczelarzy z terenu województwa łódzkiego. Sygn. post.: ZP.272.83.2013
Dodano: 2013-07-17 - Wykonanie usługi opracowania programu, zorganizowania oraz przeprowadzenia wyjazdu studyjnego na Węgry i do Rumunii. Sygn. post.: ZP.272.50.2013
Dodano: 2013-06-05 - Wykonanie usługi opracowania programu, zorganizowania oraz przeprowadzenia wyjazdu studyjnego do Francji. Sygn. post.: ORVII.272.19.2013
Dodano: 2013-04-04